אא

סין מעודדת תיירות זרה: מתירה כניסה ללא ויזה לאזרחי 7 מדינות אירופיות

ראש ממשלת סין, בפורום הכלכלי בדאבוס, הודיע על הרחבת התוכנית לתיירות אירופית ללא ויזה לאזרחי 7 מדינות למשך 15 יום בתוכנית הניסיונית, שתהיה בתוקף למשך שנה

בייג'ינג, סין. צילום: 123rf בייג'ינג, סין. צילום: 123rf

התוכנית, שיצאה לפועל בחודש נובמבר האחרון, הורחבה ומעתה אזרחי 7 מדינות אירופיות יורשו להיכנס לסין ללא ויזה: צרפת, גרמניה, איטליה, הולנד, ספרד, אירלנד ושווייץ. ההודעה פורסמה במהלך השתתפותו של ראש ממשלת סין, לי צ'יאנג, בפורום הכלכלי העולמי בדאבוס בשבוע האחרון.

לדברי דובר משרד החוץ של סין, המטרה היא "לאפשר את הפיתוח האיכותי של חילופי כוח אדם סינים וזרים ופתיחה ברמה גבוהה לעולם החיצון".

הכניסה ללא ויזה לאזרחי המדינות האירופיות הנ"ל תתאפשר עד 15 יום בתוכנית הסינית הניסיונית, שתהיה בתוקף למשך שנה.

כידוע, אמצעי ההתמודדות עם מגפת הקורונה בסין היו נוקשים במיוחד, והרתיעו נוסעים רבים מביקור במדינה כמעט שלוש שנים. ההגבלות הוסרו כבר בתחילת 2023, אך הנסיעות הבינלאומיות עדיין לא חזרו לרמות שלפני המגפה.

בשנת 2023 סין רשמה 35.5 מיליון כניסות ויציאות של זרים, לפי סטטיסטיקת ההגירה. זאת בהשוואה ל-97.7 מיליון בכל שנת 2019 לפני מגפת הקורונה.

בשנה שעברה נרשמה עלייה בעניין בסין כיעד תיירותי בקרב האירופים. נתונים של סוכנות הנסיעות המקוונת Trip.com הראו עלייה של מאות אחוזים בהזמנות הכוללות מאירופה לסין בהשוואה ל-2022, ועלייה של כמעט 29 אחוז בהשוואה ל-2019.

בריטניה וגרמניה היו בין 10 המדינות המובילות של נוסעים נכנסים לסין. שנחאי הייתה היעד הפופולרי ביותר בקרב האירופים, ואחריה בייג'ינג, גואנגזואו ושנג'ן.

מעבר לתוכנית החדשה ללא ויזה, סין מעודדת תיירות נכנסת על ידי פיתוח אטרקציות תרבותיות והיסטוריות, וגם משפרת את תשתיות התיירות על ידי השקעה בטכנולוגיה, בהדרכת טיולים ובמערכות תשלום אלקטרוני.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סיןאירופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: