אא

איטליה: סדרה של שביתות תחבורה היום ומחר, 23-24 בינואר

השביתות המקיפות ברחבי המדינה ביומיים הקרובים צפויות לפגוע בתחבורה ציבורית, בשירותי המוניות וגם בפעילות הסדירה של נמלי התעופה

מזרקת טרווי, רומא. צילום: shutterstock מזרקת טרווי, רומא. צילום: shutterstock

איטליה עומדת בפני סדרה של שביתות מקומיות וארציות, שישפיעו על שירותי תחבורה ציבורית, מוניות ונמלי תעופה בערים איטלקיות ביום שלישי 23 וביום רביעי 24 בינואר.

נהגי מוניות יערכו ביום שלישי שביתה של 24 שעות ברומא, עליה הכריז איגוד המקצועי USB, במחאה על הגדלת היקף הרישיונות למוניות.

ביום רביעי צפויה שביתה ארצית של 24 שעות, שהוכרזה על ידי האיגודים המקצועיים USB ו-Cobas, ותשפיע על שירותי התחבורה הציבורית המקומיים ברחבי איטליה, כאשר לוחות הזמנים של השביתה משתנים מעיר לעיר.

הסיבה לשביתה מתמקדת בנושאים הכוללים חידוש חוזים ובטיחות במקום העבודה.

ברומא השביתה אמורה להשפיע על שירותי האוטובוס, חשמלית, רכבת תחתית ורכבת קלה המופעלים על ידי ATAC ו-Roma TPL, בין השעות 08:30 ל-17:00 ומ-20:00 עד לסיום השירות היומי.

שירותים המופעלים על ידי חברת התחבורה הציבורית ATM במילאנו יושבתו מ-08.45 עד 15.00 ואחרי 18.00, בעוד שבנאפולי השביתה תשפיע על שירותי התחבורה הציבורית מ-08.30 עד 17.00 ומ-20.00 עד סוף השירות היומי.

כמו כן, ביום רביעי, פקחי הטיסה בנמלי התעופה ברחבי המדינה, בהמשך לקריאה של האיגודים המקצועיים, Filt-Gcil, UILT ו-UIL, אמורים לצאת לשביתה בין השעות 13.00-17.00, שתגרום שיבושים והפרעות לטיסות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איטליהרומא

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: