אא

טופס אסטה (ESTA) אונליין בעברית ב-2024 | כל היתרונות

הגענו לשנת 2024! מתלבטים אם למלא את טופס ה-ESTA בעברית או באנגלית? זכרו כי שגיאה או טעות עלולים לגרום לדחיית הבקשה שלכם, מה שייאלץ אתכם להיכנס למסלול הוצאת ויזה רגילה לארצות הברית על כל המשתמע מכך כולל המתנה ממושכת לתור, בזבוז שעות ארוכות בשגרירות ארה"ב ושבועות ארוכים עד שחולפים עד למתן התשובות. קבוצת ויזהטק נמצאת כאן בשבילכם על מנת למזער את הסיכויים שהבקשה שלכם תידחה, ושתוכלו להפוך את תהליך הוצאת אישור ה-ESTA לקל ופשוט ביותר ללא שגיאות // תוכן פרסומי

צילום: קנבה צילום: קנבה

פטור מויזה לארצות הברית ב-2024

תוכנית פטור מויזה לארה״ב מאפשרת לכל בעל דרכון ישראלי להימנע מהמסלול הארוך והמתיש של הוצאת ויזה לארצות הברית, התורים הארוכים, ההמתנה הממושכת ובזבוז הזמן הרב ופשוט להוציא אישור כניסה לארצות הברית באמצעות מערכת ESTA - Electronic System for Travel Authorization זוהי מערכת אוטומטית הסורקת במהירות רבה מיליוני נתונים ומשווה אותם למאגרי המידע שלה על מנת לוודא שהמבקש אינו בעל עבר פלילי או בעייתי אחר שעלול לשלול את כניסתו לארצות הברית. מרגע הגשת הבקשה התשובה תינתן בתוך מספר שעות או מספר ימים.

כל היתרונות של מילוי טופס אסטה בעברית

למילוי טופס אסטה בעברית יש יתרונות רבים וכולם יכולים לסייע לכם להימנע משגיאות וטעויות שיובילו את המערכת לדחות את הבקשה שלכם. להלן היתרונות הבולטים ביותר:

  1. קריאת השאלות והבנתם בשפת האם שלכם - גם אם האנגלית שלכם לא רעה, כשיש צורך בהבנת השאלות על בוריין חבל להתיש את עצמכם בנסיונות תרגום וניחוש. כשהשאלות ברורות ניתן לענות עליהן בקלות מבלי להסתבך ומבלי להגביר את הסיכוי לטעות.
  2. מילוי מהיר ויעיל יותר של הטופס - כשמבינים הכל, שום דבר לא מעכב אתכם. אתם עונים על השאלות אחת אחר השניה במהירות ובנוחות, אין מה לטעות ואין מה להתבלבל. חשוב שמילוי הטפסים תהיה מטלה פשוטה שניתן לבצע אותה בקלות ולהתפנות לאריזה ותכנון הטיול.
  3. מזעור הסיכוי לטעות - כשהכל כתוב בעברית ברורה, קל לענות על השאלות בדייקנות ובכך למזער ככל הניתן את הסיכוי לטעות. חבל שבשל טעות הקלדה או הבנה לא נכונה של השאלה ידחו את הבקשה שלכם.
  4. כל המידע במקום אחד - בנוסף לאפשרות למלא את הטופס בעברית, באתר תוכלו לקבל את כל המידע שאתם זקוקים לו כדי להבין איך למלא אותו בדייקנות, ואם בכל זאת מתעוררת איזושהי שאלה או בעיה, להתייעץ בעברית במערכת התמיכה.

מה עוד אנו יכולים לעשות בשבילכם?

קבוצת ויזהטק נמצאת כאן לשירותכם בכל שאלה ובכל בקשה שיש לכם בנוגע להגשת טפסי בקשה ESTA.

מערכת התמיכה הפעילה 24/7 יכולה לתת מענה ולפתור בעיות תוך כדי מילוי הטפסים כדי לחסוך לכם טעויות מיותרות ולמקסם את הסיכוי שהבקשה שלכם תאושר. בנוסף, האתר מתעדכן לעיתים תכופות ומגיש את החדשות החמות ביותר בנושא. באתר תוכלו גם לקרוא חומר רב והסברים אודות מערכת ESTA, תשובות לשאלות נפוצות, וכל מה שאתם צריכים כדי למלא את הטפסים בנוחות, בקלות ובמהירות.

הוצאת פטור מויזה לארה"ב בשנת 2024 עם קבוצת ויזהטק – איתכם לאורך כל הדרך

קבוצת ויזהטק הוקמה על מנת לתת שירות לכל בעל דרכון ישראלי המעוניין להיכנס לארצות הברית למטרת תיירות או עסקים ועליו להגיש בקשת פטור מויזה ESTA בנוחות, בקלות ובמהירות בשפה העברית ולתת את כל התמיכה שאתם זקוקים לה כדי למזער את הסיכויים שהבקשה שלכם תידחה. חשוב לזכור שבקשה שממולאת ברשלנות או מתוך חוסר הבנה וחוסר ידע עלולה להידחות. בקשה שנדחית לא ניתן להגיש שנית ולעיתים אין ברירה אלא לפנות למסלול הארוך והמתיש יותר של הוצאת ויזה רגילה לארצות הברית.

תוכן פרסומי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תוכן פרסומי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: