אא

"לא נהסס לפעול נגד איראן ושלוחותיה"

שר החוץ ישראל כ״ץ נפגש עם שר החוץ של בריטניה דיוויד קמרון והודה לו על התמיכה והמאמצים לשחרור החטופים. בנוסף ביקש השר כ״ץ ללחוץ על קטאר למען שחרור כל החטופים, ולוודא שהתרופות הגיעו לחטופים

צילום: שלומי אמסלם משרד החוץ צילום: שלומי אמסלם משרד החוץ

שר החוץ ישראל כ"ץ נפגש היום (ד') עם שר החוץ של בריטניה דיוויד קמרון.

בפגישה עם השרים נכח מתאם השבויים והנעדרים, תא"ל (במיל') גל הירש, ובני משפחותיהם של החטופים עודד ליפשיץ, דורון שטיינברכר, אמילי תהילה דמארי, אבינתן אור והאחים אלי ויוסי שרעבי, שסיפרו את סיפורם האישי.

במהלך הפגישה, הודה השר כ"ץ לשר קמרון על תמיכתה הברורה של בריטניה לאחר מתקפת הטרור ב-7 באוקטובר, ועל מאמציו לשחרור כל החטופים.

בנוסף, הדגיש השר כ״ץ את השפעתה השלילית של איראן באזור, הזהיר מפני ניסיונותיה לערער את היציבות האזורית ואמר כי מדינת ישראל מחויבת להמשיך עד לחיסול ארגון הטרור חמאס והשבת החטופים.

לקראת ביקורו הקרוב של השר קמרון בקטאר, השר כ"ץ ביקש מהשר קמרון להפעיל את השפעתו לשחרור החטופים, ללחוץ על קטאר למען שחרור כל החטופים, ולוודא שהתרופות הגיעו לחטופים, כפי שסוכם.

שר החוץ ישראל כ"ץ: "תודה לשר קמרון על עמידתו האיתנה והתמיכה בזכותה של ישראל להגן על עצמה. אמרתי לו שאנחנו מחויבים להשמיד את החמאס ולהשיב את כל החטופים, והדגשתי כי לא נהסס לפעול נגד איראן ושלוחותיה באזור. אם חיזבאללה לא ייסוג - כל מדינת לבנון תשלם את המחיר".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: שר החוץישראל כץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: