אא

דווקא עכשיו: 7 מסעדות חדשות שאסור לכם לפספס

המסעדה הדרוזית שנפתחה בת״א, ההמבורגריה החדשה עם לחמניה שממש נמסה בפה ואפילו בר יין שכונתי ייחודי בראשל״צ. המקומות החדשים שנפתחו בזמן המלחמה ושווה לקפוץ אליהם

מסעדת AB-CD. צילום: אלון ולנסי מסעדת AB-CD. צילום: אלון ולנסי

המלחמה הזו לא הולכת להסתיים בקרוב, מצב הרוח די שפוף, אבל ההבנה שהשגרה חייבת להמשך כדי לחזק את האנשים מאחור, יוצרת מצב סוריאליסטי בו הקהל צמא למקומות חדשים, לאנרגיות מתחדשות ולמשהו שיעשה לו טעים על הנשמה. אספנו לכם 7 מקומות שנפתחו אחרי המלחמה וכדאי לכם לבדוק אותם. 

  AB-CD- אוכל דרוזי בתל אביב

המסעדה החדשה של השף לואי חלבי מ"משחקי השף" מספקת לנו גם אוכל טעים במיוחד וגם את ההבנה עד כמה החיבור הדרוזי-יהודי-ישראלי הוא חזק עוד מהשורשים וחומרי הגלם.

חלבי פתח מקום, דווקא על דיזינגוף, שמשלב בין אוכל טוב מהבית, טכניקות מודרניות והמון מוזיקה טובה ואווירה שמחה עם דרינקים משובחים. בגזרת האוכל מביא מנות קלאביות בתרגום אישי שלו.

בין המנות: פטאייר זעתר עם כדורי לאבנה ויוגורט עזים / קובה סורית מטוגנת, ממולאת בעוף / ג'יבנה מעושנת עם מרווה, דואה ותערובת דבש / מלפוף, בגירסת כבש וגם צמחונית  / פילה בר ים עם תבשיל מנגולד, תרד וחומוס / ניוקי תפוחי אדמה עם גבינת עיזים ערבית ועלי זעתר טריים וכמובן השישברק המפורסמים מהתוכנית.

דיזינגוף 174, יום א' עד ש', החל מ-18:00 

MI VA - איטלקיה תל אביבית

גל האיטלקיות ששוטף את העיר הביא איתו סיפור הצלחה אחד מטאורי של השף שחר בן גלים. בן גלים רק בן 23 וכבר בא עם רזומה מכובד וקהל מעריצים שעומדים בתור עוד לפני הפתיחה.

עם פסטות צהבהבות מביצי חופש עטופות ברטבים מיוחדים, מגוון של מנות שלא עוברות את ה-56 שקלים ובצק מיוחד שהוא פיתח לבד, מצליח בן גלים לעורר באז שלא ראינו כמותו הרבה זמן ולתחזק רשימת המתנה של עשרות אנשים ביום לצד ניהול מסעדה שמחה, עם דרינקים ואוכל טוב שמתומחרים בשפיות שאנחנו כל כך זקוקים לה בימים אלו.

דיזינגוף 122, יום א' עד ש', החל מ-17:30 ועד 2:00

מסעדת Mi Va. צילום: אסף קרלהמסעדת Mi Va. צילום: אסף קרלה

קולולו- קוקטיילים ואוכל טוב בפתח תקווה

פתח תקווה מתפתחת מהר יותר ממה שנדמה לנו ובשקט בשקט היא מייצרת סצנת בילוי רצינית במיוחד בפאתי העיר. הפתיחה של הרכבת הקלה והחיבור שלה לתל אביב יצר בוסט מטורף עם מלא מקומות חדשים ושמחים.

קולולולו הוא בר קוקטיילים צבעוני ומעוצב מבית החבר'ה של הוויסקי בר והלאגר אנד אייל, כלומר שהוא בא מבית טוב במיוחד. המקום מציע קוקטיילים מיוחדים ומושקעים עם שפע של סירופים תוצרת בית, ליקרים של עשבי תיבול מיוחדים שהולכים לפוצץ לכם את האינסטגרם ותפריט שבא לפרגן לדרינקים.

בין המנות: סיגר קריבי ממולא בלבבות עוף, כבדים, פרגית ובצל / פרצל אסאדו מפורק וצ'יפס / גירוס דג על לחם שטוח / ניוקי תפוחי אדמה עם בר בלאן ולימון פרסי ועוד.

שחם 36, פ"ת טלפון: 077-9800344

קולולו. צילום: אסף קרלהקולולו. צילום: אסף קרלה

הופמן // בר יין בראשון

טרנד ברי היין מגיע לסמטאות ראשון לציון ההומה ודווקא בחורה תל אביבית היא זו שמביאה אותו. הופמן הוא בר וחנות יין שנפתח על ידי רתם לב ארי, ילידת ראשל"צ, שלמדה את עולם היין והחליטה ליישם את האהבה שלה לתחום דווקא בעיר הולדתה ולפתוח משהו שכונתי בגובה העיניים.

את היינות היא בחרה בעצמה, רובם לא מהארץ, אלא מיקבים קטנים ולא מוכרים ברחבי העולם, לצד זה יש מקום של כבוד ליקבים מקומיים כמובן שמאיה אוהבת במיוחד. בכוסות עם מחירים מיוחדים לבקבוק.

התפריט כולל מנות קטנות שנותנות כבוד ליין כגון: צלחת שרקטורי / צלחת דגים מעושנים וכבושים / צלחת גבינות וקונפיטוריה וצלחת לחמים עם חמאה, שמן זית, בלסמי, זיתים וחריף

הופמן, השדה 12, ראשון לציון

הופמן בר יין. צילום: גיל אבירםהופמן בר יין. צילום: גיל אבירם

סלון יווני / הרצליה

השף גיא פרץ ממשיך לעשות את מה שהוא הכי אוהב וזה לבשל ולארח. ממש לאחרונה הוא פתח בהרצליה את מסעדת "סלון יווני" , מסעדה כשרה המביאה את חופי מיקונוס לחופי השרון. התפריט מבוסס על דגים-חלבי וכמובן יש פה מבחר עשיר של אוזו והופעות מוזיקה יוונית.

בין המנות: מאזטים ,אנשובי במלח,סיגר לוקוס, עלי גפן במילוי אורז על צזיקי, מחבת קציצות דגים, גירוס דגים בפיתה יוונית וכמובן מגוון מאפים יווניים, סלטים ודגים נאים.

סלון יווני, מלון דניאל, שדרות אלי לנדאו 60, הרצליה. כשר

סלון יווני. צילום: יונתן בן חיים סלון יווני. צילום: יונתן בן חיים

בראסרי 22 // פתח תקווה

השפית והיועצת מעיין נדיר החליטה לפתוח משהו משלה ודווקא בפתח תקווה. זהו ביסטרו מעוצב ואלגנטי מול מתחם יכין סנטר ההומה של פ"ת. מעיין מתכננת להביא לפתח תקווה קצת קלאסיקה צרפתית ושיק פריזאי עם אוכל מהודק ונגיש שמשלב גם את המטבח המקומי.
בין המנות: פלאפל כרישה / טונה אדומה צרובה / פילה דג על ניוקי / לינגוויני בולונז / שניצל ופירה קלאסיים / והמבורגר כי כל ביסטרו חייב אחד ועוד
בין 16:00 ל-19:30 באמצע"ש , תקבלו 25 אחוזי הנחה על כל התפריט, ומ-22:00 עד 01:00 יש 1+1 על כל האלכוהול (לא כולל קוקטיילים).

בראסרי 22, שחם 22, פתח תקווה

גרינברג בורגר // צפון תל אביב

אחד ההמבורגרים הטובים שתאכלו בימים אלו. גרינברג בורגר מגיע מהבית של איש האוכל  צביקי עשת הבעלים של גרקו, ועוד לא מעט מקומות. את ההמבורגר בנה ויצר הבן שלו אורי עשת ושניהם יחד יצרו מסעדת המבורגרים מיוחדת וטעימה בטירוף שמציעה ביס בשרני במיוחד עם לחמניה שממש נמסה בפה.

לצד ההמבורגר הקלאסי יש צ׳יזבורגר שונה לחלוטין וקריספי צ'יקן שמנמםן ועסיסי, 2 סוגי צ'יפס מיוחדים ואפילו כריך קורנדביף ואם חשבתם שבזה סיימתם אז חכו יש קינוחים שגם הם מוגזמים ומיוחדים: מוס שוקולד עשיר במיוחד לפי מתכון מקורי מגרינברג ביסטרו, עוגיית שוקולד-מיסו ושומשום, גלידת סופט סרב חלב רכה עם שוקולד לבן מקורמל וקרמל תות, וברד פודינג מלחמניות המבורגר בקרמל וקינמון. מוות טהור וטעים.

גרינברג 25 רמת חן תל אביב

גרינברג בורגר. צילום: דן פרץגרינברג בורגר. צילום: דן פרץ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פספורט קולינרי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: