אא

אוסטריאן, לופטהנזה ו-SWISS: כל מטוסי ה-A220 וה-A320 יצוידו במערכת WiFi

נוסעים בעלי חשבון Miles & More של קבוצת לופטהנזה יכולים מעתה להשתמש בשירותי הודעות בחינם בטיסות המצוידות באינטרנט ושירות שימוש מורחב ברחבי אירופה מוזל ל-6 אירו בלבד

קבוצת לופטהנזה. צילום: יח"צ קבוצת לופטהנזה. צילום: יח"צ

קבוצת לופטהנזה מרחיבה את זמינות ה-WiFi במטוסים לטווח קצר ובינוני, כולל מטוסי איירבוס A220, כדי לענות על ביקוש הנוסעים. אוסטריאן, לופטהנזה ו-SWISS מציעות גם שירות הודעות חינם בטיסות המצוידות באינטרנט לנוסעים הרשומים בחשבון Miles & More של קבוצת התעופה.

קבוצת לופטהנזה גילתה כי היא מתכננת שכל מטוסי משפחת איירבוס A220 ואיירבוס A320 המופעלים על ידי אוסטריאן, לופטהנזה ו-SWISS יהיו מצוידים בטכנולוגיית האינטרנט החדשנית.

יותר מ-150 מטוסים יצטרכו להתקין את הטכנולוגיה, כולל כל דגמי המטוסים:

איירבוס A220, איירבוס A319, איירבוס A320, איירבוס A320neo, איירבוס A321, איירבוס A321neo.

בכ-200 מטוסים ממשפחת איירבוס A320 כבר מותקנות מערכות אינטרנט, אך קבוצת לופטהנזה מתחייבת להפוך את המערכת לסטנדרט בצי המטוסים שלה. ציוד המטוסים הנותרים יחל בין אוקטובר לדצמבר, והתהליך צפוי להימשך כשנתיים.

לא רק הזמינות של האינטרנט המשולב מתרחבת, אלא גם עלות הגישה לשירות. מעתה ואילך כל מי שיש לו חשבון Miles & More של לופטהנזה יוכל להשתמש בשירותי הודעות בחינם בעת טיסה.

למי שזקוק לשירות אינטרנט מורחב, לופטהנזה הפחיתה כעת את עלות חבילת הפרמיום בטיסות ברחבי אירופה ל-6 אירו בלבד, כמחצית מהעלות שהייתה מקובלת עד עתה.

בזכות ההשקעה הזו באספקת אינטרנט במטוסים לטובת הנוסעים, גם חברות התעופה עצמן ירוויחו. לופטהנזה חשפה שצוותים בטיסות מצוידות באינטרנט יכולים להשתמש בשירות למשימות, כמו ייעול נתיבי טיסה באמצע הטיסה, ובכך להפחית את צריכת הדלק ואת פליטת ה-CO2. יתר על כן, הטכנולוגיה החדשה המותקנת גם קלה יותר מהדור הקודם והיא מציעה משקל נמוך יותר, הגורם לחיסכון בדלק ובפליטת פחמן דו-חמצני.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קבוצת לופטהנזהאיירבוס A220איירבוס A320

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: