אא

פעמיים ביום ישיר לפרת׳: Emirates מרחיבה פעילות לאוסטרליה

ענקית התעופה מרחיבה את פעילותה לאוסטרליה ותפעיל טיסה יומית שניה במטוסי הבואינג 777-300ER זאת בנוסף לטיסה היומית הפועלת כיום במטוסי האיירבוס A380 של החברה

A380 של אמירייטס. צילום: shutterstock A380 של אמירייטס. צילום: shutterstock

חברת Emirates תחל להפעיל טיסה יומית שניה בין פרת' שבאוסטרליה לדובאי החל מה-1 בדצמבר 2024.

הטיסה היומית השניה תופעל על ידי מטוסי בואינג B777-300ER של חברת התעופה, זאת בנוסף לטיסה היומית הפועלת כיום במטוס איירבוס A380 של החברה.

שר התיירות של אוסטרליה, ג׳ון קארי ברך על ההחלטה ואמר: "ההודעה על הטיסה הנוספת בקו מייצגת צעד חשוב נוסף קדימה בבנייה מחדש של יכולת התעופה שלנו ומחזקת עוד יותר את המוניטין העולמי של פרת' כשער המערבי לאוסטרליה. אבטחת שירותי תעופה ישירה נוספים היא חיונית בהחלט להסיע יותר מטיילים למדינה שלנו, להזרמת כספים לכלכלה שלנו וליצירת מקומות עבודה בתעשיות התיירות והאירוח. אנחנו באמת גאים שהחזרנו את הטיסות ל-19 ערים בעולם מאז שהגבולות נפתחו מחדש, וזו רק עוד הצבעת אמון במערב אוסטרליה כיעד תיירותי".

מנהל התפעול של נמל התעופה של פרת', סקוט וודוורד הוסיף: "החזרת הטיסה היומית השניה של Emirates היא חדשות נהדרות מכיוון שהיא תוסיף קיבולת משמעותית לפרת'. אמירייטס היא שותפה חשובה ומדובר בקו יומי נוסף שיספק 250,000 מושבים בשנה. רשת הקווים של Emirates המקשרת ליותר מ-140 יעדים ברחבי העולם, כך שמדובר בחדשות נהדרות למטיילים במערב אוסטרליה, במיוחד אלה הנוסעים דרך דובאי לבריטניה ואירופה. במהלך השנתיים האחרונות עבדנו עם ממשלת אוסטרליה, כדי לבנות את הפרופיל והמוניטין של פרת' בשוק התעופה הבינלאומי. לא רק שהשירות החדש אומר שיש אפשרויות נוספות לנסיעות עסקים ונופש, אך הקיבולת המוגברת תוביל להרבה יותר מבקרים בינלאומיים שיגיעו למערב אוסטרליה״, אמר וודוורד והוסיף: "החזרת השירות היומי השני הזה מראה את המחויבות והביטחון שיש לאמירטס בשוק למערב אוסטרליה, ואנו נעבוד עם חברת התעופה כדי להבטיח שהטיסה השנייה הזאת תהיה פופולרית כמו הנוכחית."

הטיסה הנוספת לפרת' תפעל בשעה 00:05 ו-EK425 ייצא לדובאי בשעה 06:00 מדי יום מה-1 בדצמבר 2024.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטסEmirates

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: