אא

ארוחת שבת בבתי המלון של המפונים - על פי המתכונים שלהם

מצפון ועד דרום עדיין שוהים בבתי המלון ברחבי הארץ עשרות אלפי מפונים. בסטאי כנרת והרברט סמואל המפונים בישלו השפים את המתכונים הביתיים של המפונים. בתפריט: קוסקוס עם ירקות, עוף בגריל ומרק חרירה

מפונים מבשלים (צילום: עדי בר-טל) מפונים מבשלים (צילום: עדי בר-טל)

בית רחוק מהבית. הגעגוע לחוויית הבישול הביתי והסעודה המשפחתית המשותפת הוא אחד המשמעותיים עבור עשרות אלפי המפונים שעדיין נמצאים בבתי המלון ברחבי הארץ מאז 7 באוקטובר.

במלון סטאי כנרת ובמלון הרברט סמואל ירושלים, בשיתוף החברה למתנ"סים וקנור הגישו אוכל של בית שבושל במטבח בית המלון, ומבוסס על מתכוניהם הביתיים של המפונים. 

צילום: עדי בר-טלצילום: עדי בר-טל

במלון הרברט סמואל בירושלים נהנו אורחי המלון, שרובם מפונים משדרות, מהקוסקוס ומרק הירקות של אסנת נגר, תושבת שדרות, ממנת המוקפץ של נופר בן דוד משדרות וממרק החרירה של רות עבו, תושבת שדרות.

במלון סטאי כנרת הוגש לאורחים עוף בתנור של שלומי אלמישלי, תושב קריית שמונה, מג'דרה של שרה דודפור ממרגליות ומרק החרירה של יהודית חימי תושבת קרית שמונה.

כדי לבשל את המנות הביתיות נפגשו הבשלנים עם צוות השפים של המלונות: שי דייני, השף הראשי של רשת המלונות, קובי אריאל, שף מלון הרברט סמואל ירושלים וסאם נוג'ידאת, שף מלון סטאי כנרת, והכינו יחד את המתכונים כדי שהתוצאה תהיה כמה שיותר קרובה למקור הביתי.

לדברי ענת סטריק-דהאן, משנה למנכ״ל מלונות סטאי, הרברט סמואל ואורכידאה:
"מזה כמה חודשים אנו מארחים בבתי המלון שלנו את המפונים, ואנו נרגשים כל יום מחדש על הזכות להוות עבורם בית זמני. צוות העובדים והמנהלים בבתי המלון עושים ככל שביכולתם להנעים את שהות האורחים הכול כך יקרים לנו, שהפכו להיות חלק ממשפחתנו. אנו שמחים על האפשרות שניתנת לנו להעניק לכמה מהאורחים את החוויה לבשל ביחד עם צוות השפים שלנו מנות ביתיות ולהגישן למשפחות ולחברים שלהם".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הרברט סמואלמלון סטאי כנרתסטאי כנרתסטאי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: