אא

Royal Jordanian קיבלה שני מטוסי Embraer E195-E2 ראשונים

חברת התעופה הלאומית של ירדן מרחיבה את צי המטוסים האזוריים שלה במטרה להתאים את הקיבולת לביקוש, והיא צפויה לקבל עוד 6 מטוסי אמבראייר ועוד 6 מטוסי דרימליינר של בואינג

צילום: Embraer צילום: Embraer

רויאל ג'ורדניאן קיבלה את שני המטוסים האזוריים הראשונים שלה Embraer E195-E2, בטקס במתקן של Embraer בסאו חוסה דוס קמפוס בברזיל ב-22 בינואר 2024, ומאז הם הגיעו למרכז של חברת התעופה בנמל התעופה הבינלאומי ע"ש המלכה עאליה בעמאן (AMM) להתכונן לכניסתם לשירות מסחרי.

המטוסים סופקו לרויאל ג'ורדניאן באמצעות הסכם חכירה עם חברת הליסינג Azorra. ההסכם השלם, כולל 8 מטוסים מהדגם: 6 מטוסים מחברת הליסינג ושניים נוספים ישירות מ-Embraer.

"אנו מצפים להיות מפעילת ה-E2 הראשונה במזרח התיכון, בתמיכת השותפים המהימנים שלנו באזורה", אמר סאמר מג'אלי, סגן יו"ר ומנכ"ל Royal Jordanian Airlines. "משפחת המטוסים E2 תתמוך ביעדים האסטרטגיים שלנו, תשלים את המטוסים צרי הגוף הגדולים יותר שלנו על ידי התאמת קיבולת לביקוש, הפחתת עלויות תפעול ופליטת פחמן, תוך מתן שדרוג משמעותי לחוויית הנוסעים ולנוחותם".

Arjan Meijer, נשיא ומנכ"ל Embraer Commercial Aviation, אמר: "הבחירה של רויאל ג'ורדניאן במטוסי E2 כדי לחדש את הצי שלהם היא עדות ליכולות המתקדמות של המטוס, להיסטוריה המוצלחת שלנו וליחסים החזקים שלנו עם אזורה ו-RJ כאחד. משפחת E2 של E-Jets מהדור המתקדם מציעה את המטוסים השקטים, הפחות מזהמים והחסכוניים ביותר בדלק בשוק של מתחת ל-150 מושבים. RJ יכולה לממש במקביל את שאיפות הצמיחה, הרווחיות והקיימות שלה עם צי ה-E2 צר הגוף הקטן המשלים את המטוסים צרי הגוף הגדולים יותר של RJ. אנו גאים להמשיך את הקשרים הארוכים שלנו עם רויאל ג'ורדניאן ואזורה".

מטוסי ה-Embraer החדשים מצטרפים לצי הקיים של רויאל ג'ורדניאן, הכולל עד עתה: 5 מטוסי איירבוס A319, 9 מטוסי A320, 2 מטוסי A321, 7 מטוסי בואינג 787-8, 2 מטוסי Embraer E170 ו-4 מטוסי E190. בנוסף, לחברה יש עוד 6 מטוסי דרימליינר 787-9 בהזמנה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ירדןבואינגאיירבוס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: