אא

מינויים נוספים בשדרת הניהול של ארקיע: שוורצברג ויונגר מצטרפים לחברה

קבוצת ארקיע עם שני מינויים חדשים בשדרת הניהול: סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי וסמנכ"לית שיווק בארקיע אינטרנשיונל. מנכ"ל ארקיע: "שני מינויים חשובים המהווים חיזוק משמעותי. מצטרפים להנהלה צעירה, 'רעבה' וכובשת"

צילום: ארקיע צילום: ארקיע

קבוצת ארקיע מעדכנת על שני מינויים חדשים בשדרת הניהול.

אריאל שוורצברג מונה לסמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי. שורצברג, יועץ כלכלי ועסקי לחברות, ניהל במשך שנים את אגף כלכלה, תקציבים ובקרה בחברת אל על ובתפקידו האחרון כיהן כסגן סמנכ"ל הכספים.

שוורצברג, חבר נבחרת הדירקטורים של רשות החברות, הוא בעל תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים, שניהם מאוניברסיטת ת"א. שוורצברג יתרום מנסיונו לתכנון האסטרטגי של קבוצת ארקיע, הקמת מערך מדידת מנהלים, שיפור תהליכים, הובלת ובחינת מיזמי פיתוח עסקי ויעסוק בנושאים כלכליים רבים ומגוונים.

אריאל שוורצברג. צילום: יחצאריאל שוורצברג. צילום: יחצ

עינת יונגר כרמלי, מצטרפת אף היא לארקיע. תחליף את תמר גרזון שפרשה מהחברה כסמנכלית השיווק בארקיע אינטרנשיונל.

יונגר כרמלי ותק של 20 שנות ניהול שיווק ודיגיטל בחברות קמעונאיות. בתפקידה האחרון, שימשה כסמנכ"לית השיווק והדיגיטל של קבוצת גולף בה הובילה מהלך של טרנספורמציה דיגיטלית והקימה מערך סחר אלקטרוני ושיווקי הכולל ניהול ותפעול של 7 אתרי סחר שונים לצד בניית חטיבת שיווק המנהלת פעילות רב מותגית. יונגר כרמלי תהיה אחראית בארקיע על תחום השיווק, הדיגיטל ומערך המכירות הישירות של החברה.

עינת יונגר כרמלי. צילום: יחצעינת יונגר כרמלי. צילום: יחצ

נזכיר כי מינויים אלה מתווספים למינויים חדשים אחרים בארקיע לאחרונה בהם, מינויו של עוז ברלוביץ כמנכ"ל חברת ארקיע, נחום קרה יו"ר החברה וניסים מלכי, לשעבר סמנכ"ל הכספים באל על, שהצטרף לדירקטוריון ארקיע.

עוז ברלוביץ, מנכ"ל ארקיע: "2 מינויים חשובים המהווים חיזוק משמעותי להנהלת החברה ומטרתם להביא את ארקיע חזרה לחברת התיירות והתעופה הגדולה בישראל.
עינת ואריאל מצטרפים להנהלה צעירה, 'רעבה' וכובשת. בין המשימות העיקריות שלנו השנה, עיבוי צי המטוסים ומהפכה דיגטלית ושירותית. שמנו לעצמנו כיעד להגיע לנתח מכירות של לפחות ל-60% בתהליך דיגטלי מלא בערוצים הישירים וסוכני הנסיעות,
אנחנו בדרך לשם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ארקיע

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: