אא

'Saudi, Welcome To Arabia’: ליונל מסי מככב בקמפיין התיירות החדש של ערב הסעודית

מסי, שמוביל את הקמפיין, הוכתר לשגריר תיירות סעודי וביקר לא מכבר עם משפחתו במדינה, וצפוי להגיע אליה שוב עם קבוצתו לשני משחקים בסוף החודש

מסי, אשתו ובניו, בחוות סוסים. צילום: לשכת התיירות הסעודית מסי, אשתו ובניו, בחוות סוסים. צילום: לשכת התיירות הסעודית

ערב הסעודית ממשיכה לקדם את התיירות הבינלאומית למדינה, ובהתאם למותג התיירות הסעודי 'Saudi, Welcome To Arabia', כוכב הכדורגל ליונל מסי פותח את הקמפיין האחרון של הממלכה.

הקמפיין החדש יוצא לדרך בשווקים מרכזיים באירופה, בהודו ובסין וכותרתו: 'בוא אל מעבר למה שאתה חושב'.

במטרה לשבור תפיסות מוטעות, הקמפיין גם מזמין את מי שמכיר את ערב הסעודית ואת התרבות התוססת שלה לשתף את החוויות הסעודיות שלו ברשתות החברתיות עם ההאשטאג #ShareYourSaudi.

יש לציין כי הקמפיין יוצא לדרך לקראת החזרה הקרובה של מסי לסעודיה לשני משחקים עם המועדון הנוכחי שלו, אינטר מיאמי, נגד אל הילאל ב-29 בינואר ונגד אל נאסר ב-1 בפברואר.

הקמפיין כולל סרטון בכיכובו של מסי, המציג את המגוון של הנופים במדינה - מהמים הבתוליים של הים האדום ועד להרים הירוקים השופעים באסיר, השלג המכסה את טאבוק, עיר החוף ג'דה, וריאד, הבירה הסואנת. קטעים בסרטון כוללים את ביקורו המשפחתי האחרון של מסי בערב הסעודית, יחד עם אשתו, אנטונלה, ושני ילדיהם.  

ראוי לציין כי מלבד נופים ואטרקציות תיירותיות הסרטון גם מציג את הנשים הסעודיות, שהיו פורצות דרך בתחומן ומובילות את המהפך התרבותי של סעודיה, כמו נבחרת הנשים הלאומית בכדורגל, נהגת המרוצים והאישה הסעודית הראשונה בחלל.

סעודיה מבקשת למשוך יותר תיירים זרים והשיקה יוזמות רבות לקידום התיירות, וביניהן: מערכת ויזות אלקטרונית לאזרחים של 63 מדינות וכן לילה חינם במלון לנוסעים בעצירת ביניים במדינה.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ערב הסעודית

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: