אא

הכל מהכל: 5 מקומות שווים, טעימים ומומלצים בראשל״צ

בית בירה, בר יין, ביסטרו, בר איטלקי והמבורגריה מטורפת. בראשון לציון יש מגוון רחב של מקומות מיוחדים וצבעוניים ובמחירים הרבה יותר שפויים מתל אביב. הנה טעימה קטנה למקומות שכדאי לקפוץ אליהם

סה טו. צילום: אפיק גבאי סה טו. צילום: אפיק גבאי

מלצר בית בירה

אחד המקומות הצבעוניים והמרתקים שנפתחו לאחרונה הוא מלצר בית בירה ואוכל. הבעלים של המקום עמית מלצר, הוא אספן בירות מטורף והמקום כולו הוא מקדש לבירות מכל העולם, כשעל התקרה של המקום תלויות תחתיות מרחבי העולם ואוסף גדול של כוסות בירה ייחודיות. המקום מכין בירה משל עצמו והוא מציע כ-140 סוגי בירות שונות שכל אחת מהן נמזגת לכוס מותאמת ויש אפילו קוקטיילים על בסיס בירה. אל תדאגו האוכל בהתאם ואפילו יותר מזה, מגוון של מטוגנים כיפיים, נקניקיות שמנמנות, צ'יפסים ומנות מושקעות כגון קרוסטיני סלמון / קלאמרי מטוגן / מחבת שרימפס בציר סרטנים / פיש אנד צ'יפס /  קלאב ואפילו לזניה שווה.

מלצר בית בירה. בן גוריון 4 ראשון לציון. 03-6719433.

מלצר בית בירה. צילום: גיל אבירםמלצר בית בירה. צילום: גיל אבירם

רוטצ' ביסטרו בר

מקום נוסף שנפתח בשנה שעברה ותפס תאוצה ממש מהר. ברוטצ' משקיעים באוכל טוב, יש לו בראנץ כיפי עם דרינקים שווים שבאים במיוחד אליו לא רק מראשון לציון. תפריט עם מגוון מנות פתיחה וראשונות שמתאימות לקוקטיילים המעולים ולערב של חברים, וכמובן עיקריות מושקעות שמספקות ביס קצת יותר רציני לדינר מושקע.
מה אוכלים? כדורי פולנטה שמנמנים / פטה כבד / סביצ'ה של דג טרי / שניצל עם פירה מושלם / המבורגר עסיסי / טוסט גבינה מטורף וביצי בנדיקט / פוקאצ'ות רכות ופריכות וכמובן פרנץ טוסט שאף בראנץ לא יכול בלעדיו. תוסיפו לעניין מגוון מושקע של קוקטיילים קלאסיים, סנגריות ויין חם במחירים שפויים, מוזיקה כיפית ושירות מתוקתק, ואני יכולה להבין למה התל אביביים קצת מקנאים.

רוטשילד 64, ראשון לציון

רוטצ׳. צילום: דויד מויאלרוטצ׳. צילום: דויד מויאל

סה טו פיצה בר

הפיצריה הנאפוליטנית המעולה הזו, מצליחה לככב בכל רשימה של מקומות בראשון לציון בזכות בצק הפיצה המדהים שלה שמייצר פיצות נאפוליטאניות מושלמות, תפוחות בשוליים ועשירות בטעמים. ממש לאחרונה היא הכניסה עוד מגוון של מנות ראשונות שוות שנעשות בטאבון הפיצה ותפריט יין מטורף שהפכו את המקום לטרטוריה קטנה וכיפית.
לחמעג'ון טלה על בצק פיצה / פלפל שושקה ממולא בגבינות / קרפצ'יו בקר וקרפצ'יו חציל / סלקים צלויים בתנור עם גבינות וכמובן מגוון גדול של פיצות עם גבינות מקומיות וחומרי גלם איטלקיים. לא לשכוח שיש עכשיו תפריט יינות שנע בין 80-100 שקלים לבקבוק! תודיעו בעבודה שאתם לא באים מחר וצאו לאכול ולשתות קצת.

רוטישלד 63, ראשון לציון

סה טו. צילום: אפיק גבאיסה טו. צילום: אפיק גבאי

הופמן בר יין 

טרנד ברי היין מגיע לסמטאות ראשון ההומה ודווקא בחורה תל אביבית היא זו שמביאה אותו. הופמן הוא בר וחנות יין שנפתח על ידי רתם לב ארי, ילידת ראשל"צ, שלמדה את עולם היין והחליטה ליישם את האהבה שלה לתחום דווקא בעיר הולדתה ולפתוח מקום שכונתי בגובה העיניים. את היינות היא בחרה בעצמה, רובם לא מהארץ, אלא מיקבים קטנים ולא מוכרים מרחבי העולם, כשלצד זה יש מקום של כבוד ליקבים מקומיים כמובן שרתם אוהבת במיוחד. 
התפריט כולל מנות קטנות שנותנות כבוד ליין כגון: צלחת שרקטורי / צלחת דגים מעושנים וכבושים / צלחת גבינות וקונפיטוריה וצלחת לחמים עם חמאה, שמן זית, בלסמי, זיתים וחריף.

הופמן, השדה 12, ראשון לציון.

הופמן בר יין. צילום: גיל אבירם הופמן בר יין. צילום: גיל אבירם

הגראז' - המבורגר שלא נשארים אדישים אליו

אין מי שאכל בגארז' ולא התמכר. זו מזללת המבורגרים ובשרים שיודעת לספק חוויית אוכל מושחתת, עשירה, מוגזמת אבל גם מלאת סטייל וכיף. התפריט מתחדש כל הזמן ומתווספים המבורגרים ענקיים או מוגזמים יותר, ותמיד יש דיל חברים שעושה חשק לפתוח שולחן והכל באווירת מאפיונרים. האל קפונה יגיע עם פרוסות של בייקון טלה, גבינה מותכת וכדורי מק אנד צ'יז, האסקובר יגיע עם פלפלים חריפים,  על ההמבורגר עצמו ניתן להעמיס רוטב חמאת בוטנים, חמאת שום, מייפל ובייקון טלה או סתם ריבת בצל . כל זה עוד לפני שדיברנו על כל הראשונות המטורפות ומגוון סוגי הצ׳יפס שיש במקום והכל בענק, בנדיבות ובמחירים שפויים. יש לא מעט סיבות למה ההמבורגר הזה ממשיך להיות המקום הכי נזלל בראשון.

צומת גן ורדים. ראשון לציון

הגראז'. צילום: דודי אייזנטלהגראז'. צילום: דודי אייזנטל

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פספורט קולינרי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: