אא

ישראייר רושמת גידול במספר הנוסעים לראשונה מתחילת המלחמה ותשבור שיא במספרם בינואר

מנכ"ל חברת התעופה חושף לעובדי החברה: "נתח השוק שלנו ממשיך להתחזק, ואנו מעריכים, כי נגיע לטווח שבין 9 ל-10 אחוזים מהיקף התנועה בנתב"ג"

#bringthemhome על מטוס ישראייר. צילום: יח״צ ישראייר #bringthemhome על מטוס ישראייר. צילום: יח״צ ישראייר

אורי סירקיס, מנכ"ל חברת ישראייר, נוהג לעדכן את עובדי החברה לאורך כל המלחמה בחדשות ובהתפתחויות.

באיגרת חדשה שנשלחה אמש (א') לעובדי החברה הוא מספר על יעדי החברה לשנת 2024 וחושף כי ישראייר עומדת לרשום בינואר את החודש הטוב ביותר בתולדותיה למרות המלחמה.

"היום ה-114 למלחמה! חלף לו עוד שבוע קשה בעזה. רוחות המלחמה מתחזקות בצפון. בסוף השבוע ציינו את יום השואה הבינלאומי. שורה של נקודות ומאורעות היוצרים את תמונת חיינו בעת הזאת".

סירקיס אוהב בכל האגרות שלו לצוטט משורר או משוררת וכך כותב: 

גילה נגר כתבה: "הכלניות בעוטף עזה חזרו לפרוח. על הדם הן חזרו לפרוח באודם זועק הן קוראות תיגר על מי שגנב מהן את שמחת הפריחה וקשה ועצוב לחזות ביופי שצומח מדם הכאב".

סירקיס ממשיך וכותב: "כמעט סוף ינואר. החודש הרביעי שלנו במלחמה. קרוב לכ-40 אחוז מטייסינו עדיין מגויסים. שניים ממטוסינו נמצאים בתחזוקה כבדה, כהכנה לעונת 2024. המטוסים החכורים בחכירה רטובה, עדיין לא מגיעים לנתב"ג. בתוך כל אלו, אנו עושים את המיטב".

סירקיס עוד הוסיף כי למעשה ישראייר למרות המלחמה עומדת לשבור את השיא במספר הנוסעים: "אנו עומדים לסיים את חודש ינואר עם הטסתם של כ-55 אלף נוסעים. מספר שיא! זהו חודש ראשון, מראשית המלחמה, שאנו רושמים גידול בכמות הנוסעים בהשוואה לשנים קודמות. נתח השוק שלנו ממשיך להתחזק, ואנו מעריכים, כי נגיע לטווח שבין 9 ל-10 אחוזים מהיקף התנועה בנתב"ג. עשינו זאת עם מחצית מהמטוסים שהפעלנו שנה שעברה, הודות לשיפור משמעותי בשיעורי התפוסה וקיצור של למעלה מ-40 דקות, באורך הסבב הממוצע שלנו."

עוד מציין מנכ"ל ישראייר כי: "מערכת ניהול המחיר, מבוססת ה -AI שלנו, שבה לעבוד. בימים הקרובים נשלים את עלייתו לאוויר של לוח טיסות הקיץ המעודכן שלנו.

בסוף השבוע, התבשרנו כי טורקיש אירליינס השעתה את פעילותה בנתב"ג עד אוקטובר 2024. טורקיש, כמו גם חברות נוספות ישפיעו על תנועת הנוסעים בנתב"ג בשנת 2024. תנועה זאת, תושפע ממגוון פרמטרים: 

- מלחמת חרבות ברזל והשפעתה על פעילות החברות הזרות. 

- משבר המנועים העולמי – קיטון בכמות המטוסים והכוונת תנועה ליעדים בטוחים יותר.

- החשש מאירוע אזורי נרחב יותר.

- הפסקת פעילות של ספינות הקרוזים בנמלי ישראל.

ביום חמישי צפויה Smartwings, השותפה שלנו, להסכם ה -CODE SHARE בנתיב לפראג, לחדש את טיסותיה לישראל, ואנו מברכים על כך".

מבחינת העתיד כותב מנכ"ל ישראייר: "בימים אלו אנו מגבשים, את תכנית העבודה שלנו לשנת 2024, והיא כוללת התאמות נדרשות בשל המצב. ההערכה שלנו כי תנועת הנוסעים בנתב"ג תתייצב על 16 עד 18 מיליון נוסעים בשנת 2024. 

אנו מאמינים שנוכל להגדיל את נתח השוק שלנו, בצורה משמעותית, ולפיכך, היעד שהצבנו לעצמנו הוא לשפר שוב, את השיא שהשגנו בשנת 2023 – מעל מיליון נוסעים בנתב"ג.

תכנית העבודה שלנו כוללת השקעות ניכרות בטכנולוגיה, ובהן:

- השלב השני ביישום מערכת ניהול הצ'ק-אין וההזמנות.

- יישום טכנולוגית AI במכירת המוצרים הנלווים שיחצו השנה את רף 20 מיליון דולר.

- השקת מועדון לקוחות בשיתוף עם ישראכרט, ועוד.

- במקביל, אנו ממשיכים בניהול תהליך הרכישה של מטוס ה-ABT, בהשקעה כוללת של כ-100 מיליון שקל.

- החלנו בפרויקט שיפוץ והתאמת המתחמים שלנו בשדה התעופה.

- בתי המלון, בהם אנו שותפים בחאניה שבכרתים, וה"מוזיאון" באתונה, עוברים שיפוץ והגדלת כמות החדרים, וצפויים להיפתח במחצית הראשונה של 2024.

- פרויקט מכירת מוצרי הדיוטי פרי מתקדם. משאית ההעמסה שרכשנו צפויה להגיע לארץ במחצית פברואר והפעילות תתחיל כבר בפסח הקרוב.

לצד הפעילות הענפה שאנו מובילים, קיימנו לפני כמה ימים, מעמד הנצחה, לאלוף במיל' גיורא רום ז"ל. גיורא שימש כראש רשות התעופה האזרחית, ופעולותיו הרבות היוו בסיס איתן לצמיחתה של ישראייר."

סירקיס מסיים את האיגרת ומציין כי: "עם תחילתו של שבוע חדש, נתפלל לשלומם של החיילים ושל החטופים, ולהבראתם של הפצועים בקרב. הידיעות האחרונות על הסכם המתגבש לשחרור החטופים, מעודדות ומלאות בתקווה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ישראייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: