אא

דיסנילנד פריס: נפתח באתר מלון 5 כוכבים המוקדש לסיפורי דיסני משולבים בחוויה מלכותית

המלון המפואר מציע, לילדים ולהוריהם, מסע יוצא דופן אל סיפורי דיסני וחוויות מקיפות הכוללות אירוח בסגנון מלכותי, אוכל משובח ובידור ייחודי

צלום: דיסנילנד צלום: דיסנילנד

דיסנילנד פריס פותחת מחדש את דלתות המלון המפורסם שלה לאחר מהפך מוחלט. מלון דיסנילנד המחודש מזמין את כל האורחים, במיוחד ילדים, לחוות מסע סוחף אל סיפורי דיסני בשילוב אירוח מלכותי יוצא דופן, אוכל משובח ובידור ייחודי.

כל המלון עבר תהליך חידוש נרחב. מהחדרים והסוויטות האלגנטיים שלו ועד הלובי המלכותי שלו, המסעדות, הבר, הטרקלינים ועוד, מלון דיסנילנד מעלה סיפורים אהובים כמו "היפהפייה הנרדמת", "היפה והחיה" ו"הנסיכה והצפרדע". אורחי המלון יתקלו בדמויות המלכותיות של דיסני, כמו מיקי מאוס ומיני מאוס לבושים בלבוש המלכותי החדש שלהם,

בשילוב היצירתיות שלהם עם המומחיות של 200 ספקים ומקצוענים אירופיים, צוות Walt Disney  פיתח חוויה, המעניקה כבוד הן לסיפורי המלוכה של דיסני והן לציוני דרך מהוללים, כמו ארמון ורסאי.

"הפתיחה המחודשת של מלון דיסנילנד מסמנת ציון דרך חדש, ומרחיבה את המורשת שלנו כמובילה בתעשיית התיירות האירופית", אמרה נטשה רפאלסקי, נשיאת דיסנילנד פריס. "אנו נרגשים לחשוף נכס יחיד מסוגו ברמת חמישה כוכבים החוגג את המלוכה האהובה של דיסני, המייצג את אחד המלונות הסוחפים ביותר באירופה כיום."

ילדים יתקבלו במלון בברכה כנסיכות ונסיכים, שם יוכלו ליהנות מחוויות מותאמות לבני המלוכה, כגון מועדון הילדים המלכותי או חווית החלום המלכותי שלי. מסעדות המלון מציעות חוויות אוכל גורמה ייחודיות ברוח יצירתיות ייחודית.

אורחים השוהים ב-The Castle Club, מלון אקסקלוסיבי בתוך המלון, ייהנו ממגוון הטבות ושירותי VIP, לרבות מעלית פרטית ואזור צ'ק-אין ייעודי, כמו גם ארוחת בוקר עם דמויות דיסני בטרקלין.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: וולט דיסנידיסני פריז

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: