אא

לאחר ביטול הסכם הקוד שייר עם השותפה: דלתא בתגובה נגד החלטת ממשלת ארה״ב

ממשלת ארה״ב הודיעה כי היא מבטלת טנטטיבית את הסכם הקוד שייר שבין דלתא לבין חברת התעופה המקסיקנית Aeromexico. כעת, דלתא מגיבה להחלטה: ״מאוכזבים עמוקות, ההחלטה תגרום נזק משמעותי לנוסעים בין ארה"ב למקסיקו״

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

דלתא נגד החלטת ממשלת ארה״ב.

ממשלת ארה"ב הודיעה ביום שישי האחרון, כי אינה מתכננת לחדש את חסינות ההגבלים העסקיים שדלתא ו-Aeromexico מפעילות כיום הסכם קוד שייר לפיו.

לטענת הממשלה, ההחלטה נובעת בעקבות שינויים שממשלת מקסיקו ביצעה בשדה התעופה הראשי של הבירה של המדינה, כשאחד מהם מצביע על העברת טיסות מטען מנמל התעופה הבינלאומי של מקסיקו סיטי לנמל תעופה חדש.

אתמול (ב׳), פירסמה דלתא את תגובתה הרשמית על החלטת הממשלה:

״דלתא מאוכזבת מאוד מההחלטה של משרד התחבורה האמריקני להפסיק טנטטיבית את אישורה להסכם שיתוף הפעולה של דלתא ו-Aeromexico. ההחלטה תגרום נזק משמעותי לצרכנים הנוסעים בין ארה"ב למקסיקו.

מקסיקו היא שותפת הסחר השנייה בגודלה של ארצנו, והסכם שיתוף הפעולה האחראי על השקת 15 קווים בין ארה"ב למקסיקו, היה קריטי לחיבור קהילות ועסקים בשתי המדינות, תוך יצירת יתרונות כלכליים משמעותיים עבור עסקים בארה"ב.

דלתא תנקוט בכל הצעדים הדרושים כדי להגן על מיליוני הצרכנים שהרוויחו מהשותפות האסטרטגית שלה כדי להבטיח המשך מתן הטבות חשובות לצרכנים בשוק ארה"ב-מקסיקו״.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דלתא איירליינסארצות הבריתאירומקסיקומקסיקוקוד שייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: