אא

אהבה בזמן מלחמה: סיורים מיוחדים בתל אביב

עיריית תל אביב יפו באמצעות מנהלת "עיר עולם ותיירות" מציעה שני סיורים רומנטיים לקראת יום האהבה הלועזי שיחול השנה ב-14 בפברואר. פרטים ומחירים בכתבה

תל אביב. צילום: shutterstock תל אביב. צילום: shutterstock

מנהלת "עיר עולם ותיירות" של עיריית תל אביב-יפו מציעה לקראת יום האהבה הלועזי שיחול השנה ב-14 בפברואר שני סיורים רומנטיים.

תל אביב בשירים בליווי גיטרה

סיור מוסיקלי העוקב אחרי סיפורי העיר כפי שמשתקף בעיניהם של המוסיקאים ואנשי הבוהמה שחיו ויצרו בעיר לאורך השנים, החל מימי העיר הלבנה ועד לתל אביב שלא נרדמת. המבקרים ישמעו את הסיפורים והאירועים האישיים בחייהם של היוצרים כפי שמשתקפים בשירים שכתבו בתל אביב ונשקף ביצירתם את הנוף העירוני של העיר כיום. לאורך הסיור ישירו המבקרים בליווי גיטרה את השירים עליהם ישמעו. בסיור ישולבו שיריהם של אריק איינשטיין, שלמה ארצי, נתן אלתרמן, דני רובס ועוד.

מתי: יום חמישי, 15 בפברואר, 18:30.

מחיר: 65 שקל. פרטים נוספים באתר. 

סוף שבוע של אהבה בנווה צדק - סיפורי אהבה, יין וגבינות

נווה צדק, אחת השכונות היפות והרומנטיות בעיר, מאפשרת הצצה אל ימיה הראשונים של תל אביב וגם אל הדמויות וסיפורי האהבה המוקדמים של העיר. לאורך הסיור, המשתתפים יטיילו ברחובות השכונה וישמעו על אהבתו הנכזבת של ש"י עגנון, על קשרים ומערכות יחסים שונות ומשונות בין דמויות מפורסמות שהתגוררו בשכונה, על הצד הרומנטי והפחות מוכר של ראש העיר הראשון של תל אביב, ועל אהבה לארץ ישראל ולשפה העברית. במהלך הסיור, ישירו המשתתפים שירי אהבה אהובים מכל הזמנים בליווי הגיטרה כולל עצירה לטעימת יין וגבינות בלב השכונה.

מתי: יום שישי, 16 בפברואר, 10:00.

מחיר: 95 שקל. פרטים נוספים באתר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תל אביב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: