אא

Finnair תבטל כ-550 טיסות עקב שביתה של איגודי עובדים ב-1-2 בפברואר

עקב השביתה הפוליטית נגד הממשלה, החברה תיאלץ לבטל את רוב טיסותיה, ומאפשרת ללקוחות לשנות את מועדי הנסיעה ואף מציעה להם אפשרויות טיסה חלופיות בחברות אחרות

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

כמה איגודי עובדים בפינלנד הכריזו על שביתה פוליטית נגד ממשלת פינלנד, שתתקיים ב-1 עד 2 בפברואר 2024. לשביתה הפוליטית תהיה השפעה משמעותית על פעילות נמל התעופה של הלסינקי ועל פעילות הטיסות של פינאייר, וכתוצאה מכך, החברה צפויה לבטל כ-550 טיסות בימים חמישי – שישי, 1-2 בפברואר.

פינאייר מפעילה כ-280 טיסות ביום בתוכנית הפעילות הרגילה שלה, כך שהרוב המכריע של הטיסות יבוטלו. עם זאת, החברה שואפת להפעיל מספר מצומצם של טיסות במהלך השביתה ותתקשר ללקוחות, שהטיסה שלהם תטוס כסדרה.  

במהלך השביתה שירותי הקרקע, כגון העמסת מזוודות, עלולים להיות מושפעים והטיסות שכן פועלות בנמל התעופה באותם ימים עלולות להתעכב.

"כבר נתנו ללקוחות את ההזדמנות לשנות את תאריכי הנסיעה שלהם. מ-30 בינואר ואילך אנו מתחילים להפנות לקוחות גם לטיסות של חברות תעופה אחרות", אומר Jari Paajanen, סגן נשיא, מרכז בקרת התפעול של פינאייר.

"נעשה כמיטב יכולתנו להציע אפשרות טיסה מתאימה לכמה שיותר לקוחות, אבל מספר הטיסות החלופיות מוגבל", אומר Jari Paajanen. "אנו מבקשים מהלקוחות להמתין בסבלנות לניתוב מחדש מאיתנו, מכיוון שצוות שירות הלקוחות שלנו עסוק יותר מהרגיל וזמני התורים יכולים להיות ארוכים. מצער שהשביתה הפוליטית תשפיע על נסיעות של כל כך הרבה לקוחות. אנו נעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם השותפים שלנו כדי להבטיח שאחרי השביתה, פעולות הטיסה שלנו יוכלו להתחדש בצורה חלקה ככל האפשר".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פינלנדפינאייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: