אא

אפקט המלחמה: הקיצוץ הגדול בתולדות התאחדות המלונות

תקציב 2024 של התאחדות המלונות יעבור קיצוץ מסיבי, לאור הצפי לירידה גדולה בהכנסות. ההתאחדות צפויה גם לעבור למשכן חדש

משרדי התאחדות המלונות  (צילום: SHUTTERSTOCK) משרדי התאחדות המלונות (צילום: SHUTTERSTOCK)

תקציב 2024 של התאחדות המלונות בישראל יעבור את הקיצוץ הגדול ביותר בתולדותיה, כך על פי החלטת המנכ"לית הנכנסת, סיון דטאוקר, ובשל תחזית ההכנסות לשנת 2024 (ירידה גדולה מאוד בהכנסות), ולאור העובדה שאין רצון להעמיס על המלונאים שמתמודדים עם המצב בו לא צפויים התיירים לחזור לישראל ויצטרכו להתבסס על תיירות פנים כאשר תסתיים המלחמה.

נכון להיום, מלונות רבים עדיין סגורים, והמטרה של ההתאחדות היא להקל על המלונאים בהיבט התשלומים שהם משלמים להתאחדות. מלונאים מציינים כי אלי כהן נשיא התאחדות המלונות נתן את ברכת הדרך לתכנית של דטאוקר.

הצפי הוא שתקציב ההתאחדות יצומצם בעשרות אחוזים ביחס ל-2023. תקציב ההוצאות המנהלתיות בשנה החולפת שעמד על כ-550 אלף שקל, צפוי לרדת לכ-400 אלף שקל.

לדברי המלונאים, תקציב הספקים החיצוניים שעבדו עד היום עם ההתאחדות, והיו לא מעט כאלה, יקוצץ ב-50%. הפרויקטים החיצוניים שתוכננו והוקפאו, הנסיעות לחו"ל וההוצאות על אסיפות - כולם קוצצו בשלב זה, כמו גם כוח האדם בהתאחדות שצפוי להיות יותר רזה, יעיל, מותאם למצב, כדי לצלוח את התקופה.

בנוסף, בהתאחדות שוקלים לעבור מהמשרדים המיושנים בהם יושבת כיום ההתאחדות מול מתחם הדולפינריום בת"א למשרדים יותר חדשים, אך עם מצומצם יותר, כדי לחסוך עלויות.

ההתאחדות כיום היא בעלת הנכס, ומשלמת גם לא מעט כסף עבור החללים החיצוניים. ישנה אפשרות כי יעברו למשרדים חדשים, מודרניים וחסכוניים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: התאחדות המלונותהתאחדות המלונות בתל אביב רבתימלחמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: