אא

בליבה של שורדיץ': המלון החדש של הילטון בלונדון יוצא לדרך

אתמול (ג׳) ציינה הילטון את פתיחתו של Hampton by Hilton London Old Street. המלון החדש יהיה לנכס ה-44 של המותג ברחבי בריטניה

קרדיט: Hilton קרדיט: Hilton

הילטון מתחדשת ומתרחבת בבבירת בריטניה.

אתמול (ג׳), ציינה רשת המלונות את פתיחתו של Hampton by Hilton London Old Street, מלון בן 109 חדרים הממוקם בלב שורדיץ' התוססת שבמזרח לונדון. 

המלון נמצא במרחק של 5 דקות הליכה בלבד מתחנת Old Street והליכה של 10 דקות מהברים והמסעדות של שורדיץ', אומנות הרחוב והקניות האקלקטית של בריק ליין, ומקומות מוזיקה איקוניים.

המלון, שיהיה לנכס ה-44 של המותג Hampton by Hilton ברחבי בריטניה, פותח על ידי קבוצת ווסטקומב (Westcombe Group).

מתחם הקבלה במלון. קרדיט: Hilton מתחם הקבלה במלון. קרדיט: Hilton

המלון מזמין את האורחים ליהנות ללא תשלום מארוחת בוקר, מתחם כושר 24/7 ואינטרנט אלחוטי. החדרים מכילים גם שולחן עבודה וטלוויזיית HD בגודל 55 אינץ'.

סטיבן קאסידי, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל הילטון בריטניה ואירלנד: "בליבה של שורדיץ', Hampton by Hilton London Old Street מציעה יותר מסתם שירות יוצא דופן וברמה גבוהה. זוהי הזמנה למטיילים לשקוע בתרבות העשירה של מזרח לונדון ובכל מה שיש לחלק התוסס הזה של לונדון להציע. אנו מצפים לקבל את פני האורחים המעוניינים לחקור את המיטב של הבירה״.

דארן פיליפס, מנכ"ל המפטון ביי הילטון לונדון אולד סטריט: "מיקומו של המלון באולד סטריט ממוקם בצורה נפלאה, ומציע היסטוריה, נוחות נסיעה ובידור על סף דלתו. המותג Hampton by Hilton יהווה תוספת נהדרת לשוק המקומי. אורחים שמכירים את המותג יכולים לצפות לחוויה החמה והידידותית שהם מכירים ואוהבים. הצוות ואני מצפים ליצור חוויות בלתי נשכחות וחמות לכל האורחים שלנו".

מתחם ארוחת הבוקר במלון. קרדיט: Hilton מתחם ארוחת הבוקר במלון. קרדיט: Hilton

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הילטוןרשת מלונות הילטוןלונדוןמלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: