אא

החברה שמציעה 90% החזר על ביטול חופשה עד 24 שעות לפני יציאה

הבשורה של Holidayfinder: אתר חיפוש חבילות נופש (טיסות ומלונות) משיק שירות חדש של החזר כמעט מלא על ביטול חופשה מכל סיבה שהיא עד 24 שעות לפני היציאה לחופשה

צילום: יחצ holidayfinder צילום: יחצ holidayfinder

מנוע חיפוש חבילות נופש (מלונות וטיסות) holidayfinder משיק שירות חדש - holidayfinder® flex.

השירות החדש מאפשר לבטל את כל מרכיבי החופשה (הטיסה והמלון) מכל סיבה שהיא עד 24 שעות לפני מועד הטיסה המתוכנן ולקבל החזר כספי של 90% מסכום ההזמנה הכולל. אפשרות הביטול תקפה לכל היעדים, כל חברות התעופה וכל המלונות במערכת.

מהחברה נמסר כי "תהליך בקשת הביטול, במקרה הצורך, מבוצע בפשטות ובנוחות וללא צורך בפנייה לנציג או הצגת מסמכים וללא שאלות. הכל מתבצע באמצעות לחיצת כפתור פשוטה באזור האישי של הלקוח באתר. ההגנה מלאה לכל חברות התעופה ולכל המלונות באתר".

עוז גור, מנכ"ל holidayfinder: "אנחנו נמצאים עדיין בתקופה לא פשוטה שבה מצד אחד הרבה מאד ישראלים רוצים לצאת ולהתאוורר בחו"ל ולהזמין חופשה קדימה, אך מצד שני מרגישים עדיין אי וודאות עקב המצב. לצורך כך השקנו את השירות holidayfinder Flex שמאפשר להזמין חופשה בבטחון מלא ובראש שקט".

מסקר שערכה חברת שילוב עבור holidayfinder, עולה כי כרבע מהישראלים (24% מהנשאלים) מרגישים בטוחים להזמין חופשה לחו"ל כבר עכשיו, גידול של 33% לעומת הנתון בבדיקה הקודמת שבוצעה ב-14.1 ועמד על 18% בלבד. בהלימה, גם בקרב החוששים לטוס עקב המצב ניכרת מגמת שיפור של 15% לעומת הבדיקה הקודמת.

עוז גור. צילום: יונתן בלוםעוז גור. צילום: יונתן בלום

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ביטול טיסות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: