אא

יש מלונות, ויש מריוט ורשה

מים רבים זרמו בנהר הוויסלה החוצה את ורשה מאז השלטון הקומוניסטי האפל. כיום, בירת פולין היא עיר טרנדית גדושה במלונות איכותיים המיישרים קו עם הפריחה הכלכלית שחווה העיר בשנים האחרונות. אחד מהם הוא מריוט ורשה

רשת מלונות מריוט. צילום: shutterstock רשת מלונות מריוט. צילום: shutterstock

אחד המלונות היותר איכותיים בוורשה בירת פולין הוא "מריוט ורשה" - אופציה מצוינת למי שמחפש מלון איכותי בצנטרום התוסס והבועט של העיר.

המלון, המדורג 5 כוכבים, מציע חדרים לא חדשים אומנם (המלון עןבר שיפוץ בימים אלו וצפוי לעבור שיפוץ נרחב יותר בקרוב), אך מציג סטנדרטים גבוהים כיאה למלון המשתייך לרשת מריוט העולמית. החדרים מרווחים וגדולים, המיטה נוחה ומפנקת וארוחת הבוקר במלון לא פחות ממצוינת עם מבחר עצום, בדיוק כמו שהישראלים אוהבים ומכירים מהמלונות בארץ. 

צילום: מריוט ורשהצילום: מריוט ורשה

אבל עם כל הכבוד לארוחת הבוקר המגוונת, אחד הדברים שהופכים את המלון למבוקש כל כך הוא קירבתו לאטרקציות הרבות והמרכזיות בעיר. כך למשל, מרכז הקניות מהבולטים בוורשה - Zlote Tarasy שנמצא במרחק שתי דקות הליכה בלבד מהמלון. כדאי לפנות למרכז הקניות העצום הזה מספר שעות. מאכלס מגוון מותגים עם מחירים נוחים במיוחד והרבה יותר זולים מאלו בישראל ובירות אירופאיות אחרות. סמוך למלון נמצא גם אאוטלט אטרקטיבי. אטרקציות נוספות לא רחוק מהמלון: שריד מחומת גטו ורשה (Fragment of Ghetto Wall), מוזיאון הטכנולוגיה המרתק, תיאטרון המוזיקה Roma, מסעדות וברים, גלריות, ספא, מכוני כושר ואפילו חדרי בריחה.

צילום: מריוט ורשהצילום: מריוט ורשה

עוד במלון, בקומה השנייה שוכנת מסעדה מצוינת ומומלצת הקורצת למטבח המקומי ומתבססת על חומרי גלם איכותיים. עוד במלון, בר פנורמה סקיי (Panorama Sky Bar) הממוקם בקומה ה-40. נחשב לאחד מהברים המוכרים והנחשבים בוורשה ובו תיהנו גם מנוף עוצר נשימה נשימה לצד קוקטיילים, יינות ומנות מצויינות. בערבים, בעיקר בסופי שבוע, המקום הומה אדם ומבוקש בקרב מקומיים ותיירים.

במלון, ספא יוקרתי ובריכה הנמצאים עד סוף חודש זה (אפריל 2024) בשיפוצים. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מריוטורשהפולין

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: