אא

אייר אינדיה תנחת בישראל

עוד חברת תעופה חוזרת לנמל התעופה בן גוריון: חברת התעופה הלאומית של הודו, אייר אינדיה, תחדש את טיסותיה לישראל החל מהיום. אפרים פורטיס, בעלי אופן סקיי, המייצגת את החברה בישראל: "משוכנע בהצלחת הקו המבוסס על טיסות ישירות וקצרות מנתב"ג לדלהי ומעבר"

אייר אינדיה (צילום: SHUTTERSTOCK) אייר אינדיה (צילום: SHUTTERSTOCK)

אייר אינדיה חוזרת לישראל.

חברת התעופה הלאומית של הודו, שהפסיקה, בדומה לחברות תעופה זרות אחרות, את טיסותיה לישראל בעקבות המלחמה, חוזרת לנמל התעופה בן גוריון - תחדש את טיסותיה לארץ החל ממחר.

החברה תפעיל טיסות ישירות וקצרות על ידי מטוסים רחבי גוף מסוג בואינג 787 בימים שלישי, חמישי וראשון. שעות המראה מת"א בין 21:00 ל-22:00. 

אפרים פורטיס, בעלים ומנכ"ל חברת אופן סקיי המייצגת את אייר אינדיה בישראל למעלה מ-3 עשורים: "שמח שחברת הלאום ההודית חזורת לטוס ארצה בטיסות ישירות מתל אביב לדלהי ומדלהי לרחבי הודו וליעדים רבים בדרום מזרח אסיה. אני משוכנע בהצלחת הקו המבוסס על טיסות ישירות וקצרות מנתב"ג לדלהי ומעבר. אייר אינדיה תגדיל את תדירות טיסותיה במהלך החודשים הקרובים". 

אפרים פורטיס. צילום: פספורטניוזאפרים פורטיס. צילום: פספורטניוז

ענת ננר, מנהלת מסחרית של איר אינדיה בישראל מוסיפה ואומרת: "יחד עם סוכני הנסיעות בישראל ובזכות שיתוף הפעולה הפורה עימם, נחדש את הקו במלוא המרץ ובהצלחה גדולה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר אינדיהאופן סקייאפרים פורטיס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: