אא

חברת ״בעקבות מסע טיול וחוויה״ הגישה בקשה לבית המשפט לעיכוב הליכים

לחברה העוסקת בטיולים לפולין חובות של כ-5 מיליון שקלים, וטוענת כי: "שלוש מהלומות שניחתו על חברה מצליחה, בעלת מוניטין ושם מצוין, הביאו לקריסתה הכלכלית מעל 1,500 איש היו צפויים לצאת לחו"ל למסעות שונים, כך שהכנסות מתוכננות בשיעור מוערך בסך של כ-7 מיליון שקל נגוזו"

ורשה. צילום: Shutterstock ורשה. צילום: Shutterstock

חברת 'בעקבות מסע טיול וחוויה' הגישה לבית המשפט מחוזי מרכז בלוד בקשה לעיכוב הליכים.

בבקשה שהוגשה באמצעות עו"ד אוריאל זעירא, ישי ברק החברה העוסקת בין השאר בסיורי מורשת יהודית ומסעות שואה לנוער ולמבוגרים בפולין טוענת לחובות של כ-5 מיליון שקלים.

החברה מציינת בבקשה כי: "הסתבכותה הכלכלית של החברה נובעת משלש מכות, שנראה כי יכולות להכריע כל חברה, מצליחה ככל שתהיה. הקורונה שהשביתה למשך שנתיים את כל הטיסות היוצאות, הסכסוך עם ממשלת פולין שגרם לביטול כל המשלחות לפולין בדיוק לאחר היציאה ממגבלות הקורונה וכעת מלחמת חרבות ברזל, הביאה לביטול סיטונאי וגורף של כל פעילות החברה באופן שבו כל הקבוצות המתוכננות ביטלו את נסיעתן, והותירו את החברה ללא פעילות וללא הכנסות".

"שלוש מהלומות אלו, שניחתו על חברה מצליחה, בעלת מוניטין ושם מצוין, הביאו לקריסתה הכלכלית ולהכרח לפנות לבית משפט נכבד זה, ולעתור לכך שעקב החובות שאינם נובעים לא מרשלנות, לא מניהול כושל ולא מפזיזות עסקית, יעניק בית המשפט לחברה ולערבים הגנה לפרק זמן קצוב לצורך עריכת הסדר. בין היתר, החברה איננה יכולה להחזיר לכ-400 נרשמים את התשלום ששילמו עבור מסעות שביטלו, היות ותזרים המזומנים שלה שותק בעקבות המלחמה. מדובר אם כן באירוע צרכני ולא באירוע פיננסי. הסיכוי והיכולת של החברה לפצות חלקית את הנושים, בתוכם משפחות רבות של תלמידי תיכון ששילמו עבור המסע, תלויה אך ורק בהצלחת התהליך דנא, שבלעדיו אין היתכנות לדיבידנד כלשהו. יש חשיבות להמשך קיומה של החברה הן מבחינת הרצון להבטיח החזר לנושים, והן כדי לא לפגוע בענף מסעות השואה, וחשיבותו החינוכית הייחודית. מעל 1,500 איש היו צפויים לצאת לחו"ל למסעות שונים, כך שהכנסות מתוכננות בשיעור מוערך בסך של כ-7 מיליון שקל נגוזו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: