אא

יוקרה וסטייל: Waldorf Astoria נוחתת לראשונה בסיישל

אתר הנופש היוקרתי משלב אירוח אלגנטי עם מודעות לסביבה באי פלאט. עם חזרתה של חברת התעופה אייר סיישל בעוד מספר ימים לישראל, תוכלו לבדוק מה מציע המלון המפואר החדש

צילום: Waldorf Astoria צילום: Waldorf Astoria

בעוד כשלושה ימים, ה-6 בפברואר, חברת התעופה אייר סיישל שהקפידה להמשיך את טיסותיה בימים הראשונים לאחר המלחמה, אך בהמשך עצרה, תחזור להפעיל את הקו למאהה במתכונת שבועית.

לקראת הגעתה אנו חושפים בפניכם את אחד מהמלונות שהושק לאחרונה: Waldorf Astoria, מותג מלונות היוקרה האייקוני של הילטון, אשר הופיע לראשונה באיי סיישל עם פתיחתו של Waldorf Astoria Seychelles Platte Island.

המלון החדש מאכלס אוסף אינטימי של 50 וילות על חוף הים עם שירותי קונסיירז' אישיים, כולל וילות עם חדר שינה אחד עד שלושה חדרי שינה וכן וילת אב עם חמישה חדרי שינה עם גנים רחבי ידיים. אתר הנופש משלב את השירות האלגנטי של Waldorf Astoria ויוקרה עם הסביבה הנצחית של האי פלאט כדי לספק חוויה של פעם בחיים למטיילים מתוחכמים.

Waldorf AstoriaWaldorf Astoria

בהתייחסו לפתיחה, אמר גיא האצ'ינסון, נשיא המזרח התיכון ואפריקה, הילטון, "אנו נרגשים להציג את Waldorf Astoria לאיי סיישל - יצירת יעד ייחודי המשלב בצורה יפהפיה אירוח יוקרתי עם היופי הטבעי של האי פלאט. אתר הנופש מספק חוויות בלתי נשכחות לאורחים וכולל תוכניות אקולוגיות ושותפויות, בהובלת הביולוג הימי המומחה של האי, שמטרתו לשמר ולהגן על הטבע שמסביב ועל החיים הימיים ביעד נופש יוצא דופן זה."

"הבכורה של Waldorf Astoria Seychelles Platte Island מייצגת צומת בין יוקרה, הדרג הגבוה ביותר של שירות מותאם אישית ונסיעה מודעת לסביבה", אמר דינו מייקל, סגן נשיא בכיר וראש עולמי של Hilton Luxury Brands. "אתר הנופש הוא הצעה מיוחדת במינה שיוצרת חוויות שאין שני לה ושירות יוצא דופן, בסביבה שהיא באמת יוצאת דופן. אנו מצפים לקבל את פני האורחים אל מקלט האי השליו שהוא Waldorf Astoria Seychelles Platte Island."

Waldorf AstoriaWaldorf Astoria

הארכיטקטורה והעיצוב הפנימי המובהקים של Waldorf Astoria Seychelles Platte Island משלבים יוקרה עם גווני אדמה, ריהוט משובח ונופים טרופיים המשקפים תחושה אמיתית של מקום - מעוגן על ידי שעון השמש האיקוני של Waldorf Astoria כחלק מרכזי בזמן. חללי הפנים של אתר הנופש מעוצבים בהשראת עצי דקל הקוקוס.

Waldorf AstoriaWaldorf Astoria

Waldorf Astoria מביא את המומחיות הקולינרית האגדית שלו למלון החדש עם שש מסעדות וברים המשלבים את מיטב הטעמים הבינלאומיים והמקומיים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הילטוןרשת מלונות הילטוןוולדורף אסטריה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: