אא

הבוטיק עם השיק: הצצה למלונות הבוטיק של לאונרדו באירופה

מלונות לאונרדו מרשת פתאל מתרחבים באירופה. סידרנו לכם הצצה מיוחדת לשמונה מהמעניינים שבהם: מהשיק של המלון בפריז ועד לקלאסיקה של זה רומא, מהמלון הבועט של מילאנו ועד לשלווה והרוגע של בודפשט

NYX מילאנו. צילום: מלונות פתאל NYX מילאנו. צילום: מלונות פתאל

עוד ועוד מלונות לאונרדו צצים ברחבי אירופה, עם התרחבות הרשת המשמעותית. רבים מהם ממותגים כ"לאונרדו בוטיק", מלונות עירוניים עם שיק וטוויסט מיוחד, המתאימים עצמם לאופי המקום בו הם נמצאים. הנה כמה מהמיוחדים ביותר שבהם.

לאונרדו בוטיק פריז אופרה | לחיות כמו צרפתי

מלון הבוטיק "פריז אופרה" של רשת לאונרדו מבית פתאל, מאפשר לחוות את אורח החיים הפריזאי האמיתי. המבנה שהוקם במאה ה-19 הפך לחלל מתוחכם, צבעוני ונוצץ בסיוע מעצבת הפנים הנחשבת מארי-אגנס לובוטין.

צילום: באדיבות רשת מלונות פתאלצילום: באדיבות רשת מלונות פתאל

כבר בכניסה למלון תפגשו בשילוב הצבעים האופייני לפריז ולאזור בו ממוקם המלון. אבל גם מעבר לעיצוב, תפגשו כאן ביחס אישי של הצוות שיסייע לכם בכל שתבקשו בין אם מדובר בחופשה רומנטית, בפגישות עסקיות שהגעתם עבורן לעיר האורות או לטיול המשפחתי שלכם.

59 חדרי המלון הנוחים והממוזגים מחולקים לשלל קטגוריות בהתאם לצרכים שלכם, ומצוידים באינטרנט אלחוטי בחינם. תוכלו ליהנות גם מארוחת בוקר איכותית ומפנקת, המתאימה לבקשותיכם הבריאותיות.

פריז, צרפת. צילום: shutterstockפריז, צרפת. צילום: shutterstock

טרקלין המלון הוא סביבת עבודה מצוינת בה תמצאו גם כן את צוות המלון שישמח לסייע בכל צורך.

ומה בסביבת המלון? רובע האופרה, רחוב פאובורג, גראן בוליבאר ואזורים מרכזיים נוספים. לתחנת הרכבת המרכזית גאר דה נורד תוכלו להגיע בקלות בתחבורה הציבורית, ואגב מרבית קווי המטרו של פריז עוברים ממש ליד המלון.

לאונרדו בוטיק רומא טרמיני | העסק שלכם הוא העסק שלהם

כאן מדובר במלון מיוחד במינו. במבנה קלאסי-מודרני איטלקי ובצבעים עזים הותאם המתחם כולו לסגנון העכשווי שמשתלב באופן מושלם גם בסביבתו. 81 חדרי המלון מזמינים אתכם לחוויית חופשה או עסקים מושלמת.

צילום: באדיבות רשת מלונות פתאלצילום: באדיבות רשת מלונות פתאל

החדרים מאובזרים באמבטיה משולבת במקלחת, אינטרנט אלחוטי בחינם, ומגוון רמות בהתאם לצרכים שלכם: קומפורט, דלוקס או סוויטות ג'וניור? אתם תחליטו – והעיקר שתחושו רגועים.

מלון לאונרדו בוטיק רומא טרמיני כולל גם חלל עבודה המותאם לפגישות של עד עשרה אנשים. החלל יכול לאכלס ישיבות פורמליות כמו גם כאלה פחות רשמיות.

חדר הישיבות מצויד בכל הטכנולוגיות שתצטרכו, עבור ישיבה יעילה ומוצלחת. צוות המלון ידאג לכל הצרכים שלכם במהלך הפגישה.

במלון תמצאו גם את הבר והטרקלין שמארחים את ארוחות הבוקר אבל גם יאפשר לכם ליהנות מקפה, מאפים, מיצי פירות ושלל פינוקים לאורך היום כולו.

המלון נמצא 100 מטרים בלבד מתחנת אוטובוס, 250 מטרים בלבד מתחנת מטרו ושני קילומטרים מהקולוסיאום.

NYX מילאנו | הדור החדש של הסטייל

מלונות NYX מבית רשת מלונות פתאל מציינים ברשת פתאל הם הדור החדש של המלונות: במקומות המדויקים עבור מי שמחפשים את סגנון החיים הכי עדכני שיש. כזה הוא גם NYX במילאנו.

צילום: באדיבות רשת מלונות פתאלצילום: באדיבות רשת מלונות פתאל

כבר מהכניסה תרגישו שהכל מונח בכף ידכם. המסעדה, הלאונג'-בר "קלאש" ובעיקר האווירה המיוחדת. אבל מה שקורה באמת, קורה בקומות 4 ו-5, שם תמצאו את המועדון ואת ינשופי הלילה שדומים לכם.

צילום: באדיבות רשת מלונות פתאלצילום: באדיבות רשת מלונות פתאל

העיצוב העדכני והצעיר של ה-NYX נמצא בכל חלל במלון - מהציבוריים ועד לחדרים, ואל תחמיצו את תערוכת הצילומים הייחודית שמוצגת בתוך המלון. ואם אנחנו כבר עוסקים באמנות, המלון עושה כבוד גם ליוצרים המקומיים ממילאנו, מה שהופך את המלון לאתר תיירותי של ממש המושך תיירים שרוצים לחוות את המקום הייחודי.

צילום: באדיבות רשת מלונות פתאלצילום: באדיבות רשת מלונות פתאל

במלון 299 חדרים, מתוכם 22 סוויטות ובכולם אינטרנט אלחוטי חינמי ומיני-בר. לצד החדרים תמצאו כאמור גם את הבר והמועדון וגם חדר כושר מאובזר למקפידים. המלון נמצא שלושה קילומטרים ממרכז העיר ו-250 מטרים בלבד מתחנת הרכבת הקרובה.

לאונרדו מילאנו סיטי סנטר | בועט ואופנתי

בין Corso Como לבין Garibaldi, נמצא המלון המרכזי שנמצא סמוך לתחנת הרכבת. באמצעות הטראם תוכלו להגיע מהמלון אל מרכז העיר (בנסיעה של כדקה) ולשלל האטרקציות והאופציות הקולינריות שמציעה העיר האופנתית ביותר באיטליה, וכן – גם אופציות השופינג הרבות והיוקרתיות של בירת האופנה של אירופה.

צילום: באדיבות רשת מלונות פתאלצילום: באדיבות רשת מלונות פתאל

המלון כולל אולם אירועים מאובזר ומואר שיכול לארח עד 200 איש כאשר ניתן גם לחצוץ את האולם לשניים נפרדים. לרשותכם מקרן בגודל 86" וגם וויפי ייעודי לאורחים ובקיץ גם ניתן לשלב באירועים קייטרינג לבחירתכם.

במלון 130 חדרים ממוזגים, כל החדרים והמלון כולו הוא מלון ללא עישון, בכל החדרים וויפי. תוכלו גם לעשות שימוש בחנייה בתשלום.

בלאונרדו סיטי סנטר במילאנו, תוכלו להצטרף לחוויה גסטרונומית עשירה במסעדה המעוצבת בסגנון שנות ה-70 ובה השפים שעושים שימוש בחומרים ייחודיים על מנת ליצור מנות שונות ומעניינות.

המלון נמצא שני קילומטרים ממרכז העיר ושלושה מתחנת הרכבת המרכזית הקרובה ביותר.

לאונרדו בודפשט | יוקרה על הדנובה

המלון שנמצא דקות מהנהר המפורסם של בודפשט ממוקם במתחם העסקים של העיר הפופולרית. אין עוד מלון בדרגת 4 כוכבים המאפשר חיבור נוח בין נמל התעופה של בודפשט לבין העיר כמו מלון זה, מה שהופך אותו לאידיאלי הן לנסיעות עסקים והן לחופשות מהנות.

צילום: באדיבות רשת מלונות פתאלצילום: באדיבות רשת מלונות פתאל

במלון מועדון בריאות וחדר כושר מאובזר. ב"חומוס בר" תוכלו למצוא מטעמים מהמטבח הבינלאומי, ואם תרצו לחטוף עוד משהו קטן תוכלו לעשות זאת בשיטת "GRAB AND GO", 24 שעות ביממה.

שלושה חדרי אירוח לאירועים קטנים יש במלון, כל אחד מכיל עד 60 אורחים. החדרים מאובזרים בכלל הטכנולוגיות הדרושות כדי לקיים פגישות עסקים מוצלחות ביותר.

צילום: באדיבות רשת מלונות פתאלצילום: באדיבות רשת מלונות פתאל

182 החדרים במלון, חלקם גם נגישים, ממוזגים ומצוידים ב-WIFI בחינם. כספות המלון מותאמות לשמירת מחשבים ניידים. עוד תוכלו להשתמש בשירות החדרים 24 שעות ביממה. 

לאונרדו בוטיק בודפשט M-Square

 

הרגישו את ההבדל בעיצוב ובקונספט - הוא אופנתי, משופץ לחלוטין באזור הטוב ביותר בבודפשט. דקות נסיעה מבזיליקת סנט סטפן וטיילת הדנובה, במיקום מעולה ומתאים באופן מושלם לנסיעות עסקים או לחופשות בבודפשט.

מלונות פתאלמלונות פתאל

מלון לאונרדו ורונה 

 

קבלו השראה מהעיצוב החדש, הצבעים והסגנון.

יריד ורונה, המרכז ההיסטורי, ארנה ורונה ובית ג'ולייט המפורסם בתוך דקות ספורות בלבד מהמלון. לאונרדו ורונה יש 145 חדרים וחללי מפגש עד 130 מ"ר.

מלונות פתאלמלונות פתאל

Leonardo Hotel Lago di Garda Wellness  

הכירו את מלון הספא שבו שלווה ורומנטיקה משתלבים זה בזה במרחק קצר מאגם גארדה הנפלא והשעשועים הפופולריים ביותר ופארקי מים כמו Gardaland, Movieland ו-Caneva World.
מסביב לאגם אפשר למצוא רגעים של שלווה וטיולים ארוכים ולספורטיביים יותר אפשר לצאת לריצה או רכיבה על אופניים.
חיי הלילה בערים השונות הגובלות באגם גארדה יגרמו לכם להישאר מופתעים. המלון הקסום מציע חוויה סוחפת באמת שבה כל רגע הופך לזיכרון יקר.  

מלונות פתאלמלונות פתאל
יורם ביטון מנכ״ל מלונות מרכז אירופה סיפר על התוכניות של הרשת: "רשת מלונות פתאל מונה כבר יותר מ-270 מלונות ובאזורנו - מרכז אירופה מעל 100 מלונות. נמשיך להרחיב את מותגי רשת פתאל במרכז אירופה ובעיקר באיטליה , פולין, צרפת וגרמניה״.

רפי כרמון, מנכ״ל מלונות פתאל באיטליה, צרפת והונגריה: "אנו ממשיכים לגדול בכל האזורים באירופה כולל אזורנו ונשמח להמשיך להציע עוד יעדים ומלונות אטרקטיביים לקהל לקוחותינו".

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לאונרדומלונות לאונרדופתאל אירופהרשת מלונות פתאל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: