אא

יום אהבה קולינארי: שיתוף הפעולה של מלון הבוטיק עם השף המצליח

למשך שני ערבים בשבוע הבא ולכבוד הוולנטיינז, ייארח מלון מרקט האוס שביפו את השף אסף שטרן. הארוחה תוקדש לזכרה של מפל אדם ז”ל, שנרצחה ב-7 באוקטובר והייתה שותפה לפתיחת מסעדת הפופ אפ וחברה קרובה של אסף

צילום: אמיר מנחם צילום: אמיר מנחם

השף אסף שטרן חובר למלון הבוטיק מרקט האוס לשתי ארוחות חגיגיות לרגל הוולנטיינז.

מלון מרקט האוס שביפו, מבית רשת מלונות הבוטיק ״אטלס, ייארח למשך ב-14-15 בפברואר ארוחות מיוחדות, במסגרתן יגיש שטרן בחלל ההסעדה של המלון הממוקם בפאתי השוק היווני ביפו ארוחת טעימות כשרה ויצירתית.

הארוחה תוקדש לזכרה של מפל אדם ז”ל שנרצחה בפסטיבל נובה ב-7 באוקטובר והייתה שותפה לפתיחת מסעדת הפופ אפ וחברה קרובה של אסף.

השף ידוע בסגנון בישולו המורכב והמקורי, קולינארית ומחשבתית. עם מנות כדוגמת בריוש מסמנה, קרם שושקה, שום קונפי וטחינה הר ברכה; נתח טונה אדומה, פאפ בורגול, שרי צרוב, שמן קארי וויניגרט עגבניות שרופות; לברק מקושקש זוקיני, קרם בטטה סגולה, קרמבל דגנים ופטריות אדמה - ארוחת הטעימות שבנה שטרן לפופ-אפ היא מסע עתיר טעמים שנע על הציר בין המזרח התיכון, אסיה ואגן הים התיכון.

במלון מרקט האוס, השוכן בבית אבן משוחזר ברחוב בית האשל ההיסטורי שהיווה את רחוב המלונות והאירוח הראשון של יפו במאה ה-19, שף אסף שטרן והצוות יציעו ארוחת טעימות הכוללת 8 מנות וקינוחי ביס ב-485 ₪ (כולל שתייה קלה) או לחילופין במחיר של החל מ-1,700 ש״ח לחבילה הכוללת לינה זוגית, ארוחת טעימות וארוחת בוקר.

טלפון להזמנות: 03-797-4000
מלון מרקט האוס (בית אשל 5 יפו)

צילום: אמיר מנחםצילום: אמיר מנחם

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יום האהבהפספורט קולינריקולינריה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: