אא

שביתת אזהרה של עובדי לופטהנזה וצפי לביטולי טיסות

מחברת התעופה נמסר כי האיגוד המקצועי Verdi קרא לצוותי העובדים לצאת לשביתת אזהרה בת 27 שעות החל מיום, רביעי, ה-7 בפברואר. כ-10 עד 20 אחוזים מהטיסות יתאפשרו. "יש להגיע לנמל התעופה רק אם הטיסה שלכם לא בוטלה. דלפקי הכרטוס לא יהיו מאוישים". טיסות LH686/7 מפרנקפורט לת"א וחזרה תבוטלנה היום (ד')

לופטהנזה A321 AIRBUS לופטהנזה A321 AIRBUS

עובדי לופטהנזה ישבתו החל מיום רביעי ה-7 בפברואר: צפי לשיבושים בלוח הטיסות.

לאחר הכאוס בסוף השבוע האחרון ברחבי גרמניה בו בוטלו טיסות רבות בנמלי תעופה שונים ולאחריו שיבושים בנמל התעופה פרנקפורט, עתה האיגוד המקצועי Verdi קרא לצוותי הקרקע בלופטהנזה הכוללים את מחלקת המטענים והמחלקה הטכנית לצאת לשביתת אזהרה בת 27 שעות החל מיום רביעי, ה-7 בפברואר.

באתר חברת התעופה מצויין כי בעקבות השביתה, לופטהנזה צופה שיבושים משמעותיים בלוח טיסותיה בין התאריכים 7-8.02.2024, כ-10 עד 20 אחוזים מהטיסות יתאפשרו ב-7 בפברואר. לקוחות שיושפעו משיבושים אלה יקבלו מידע על ביטולים ואפשרויות שינוי ההזמנה החל מהיום (שני) אחה"צ במייל או באפליקציית לופטהנזה.

עוד נמסר כי מומלץ ללקוחות שהזמינו טיסות בחברה לימים רביעי וחמישי לבקר באתר החברה ולעקוב אחר העדכונים השוטפים. 

ניתן לשנות את הטיסות ללא תשלום בכתובת http://lufthansa.com, דרך האפליקציה או מוקדי השירות. וכן ניתן להמיר כרטיסים לטיסות פנים לגרמניה לשובר רכבת בכתובת http://lufthansa.com

עוד מודגש מטעם לופטהנזה כי: "יש להגיע לנמל התעופה רק אם הטיסה שלכם לא בוטלה. לצערנו, עקב השביתה, דלפקי הכרטוס לא יהיו מאוישים. תודה על ההבנה".

טיסות LH686/7 מפרנקפורט לת"א וחזרה תבוטלנה ב-7 בפברואר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לופטהנזהקבוצת לופטהנזה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: