אא

תעשו כבוד: ליאור בברא מונה למנכ״ל שניים ממלונות רשת רדיסון בבוקרשט

בברא, מונה למנכ"ל מלון רדיסון בלו בבוקרשט רומניה ופארק אין ביי רדיסון בוקרשט הוטל אנד רזידנס מקבוצת Radisson Hotel Group/ בברה: "ההצטרפות לקבוצת המלונות רדיסון היא זכות אמיתית"

ליאור בברא צילום:Matei Buta ליאור בברא צילום:Matei Buta

מינוי חדש בענף המלונאות בבוקרשט, רומניה.

ליאור בברא, מונה למנכ"ל מלון רדיסון בלו בבוקרשט ופארק אין ביי רדיסון בוקרשט הוטל אנד רזידנס.

בברא, החל את דרכו בענף המלונאות בגרמניה בשנת 1998. לאורך השנים כיהן בתפקידים שונים במלונאות, החל ממכירות ופיתוח עסקי ועד ניהול מזון ומשקאות. עבד בעשר מדינות שונות בארבע יבשות וצבר ניסיון בניהול מלונות ברמת חמישה כוכבים.

בתפקידו האחרון ניהל 4 מלונות במלטה עבור Meliá Hotels International, פיקח על פעילות המלונות בשלבים שלפני הפתיחה והפתיחה. כעת, לרגל המינוי החדש שלו, ישוב להתגורר ברומניה.

בברא: "אני נרגש לחזור לרומניה ולתרום לקידום Radisson Blu & Park Inn by Radisson ולבסס את הנכסים האלה כבחירות מובילות בשוק בבוקרשט. ההצטרפות לקבוצת המלונות רדיסון היא זכות אמיתית ואני שמח לשתף פעולה עם הצוות. אני מודה על ההזדמנות שניתנה לי".

ילמז ילדירימלר, סגן נשיא בכיר באזור ב-Radisson Hotel Group: "אני שמח לקבל את פני ליאור בברא לקבוצת מלונות רדיסון. ליאור הוא מנהיג אירוח ממוקד אורח ובעל מומחיות עצומה בענף. ממנו בוודאי נרוויח - הצוות בבוקרשט ואנחנו כחברה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בוקרשט

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: