אא

האם זו הטכנולוגיה החדשה שתקצר מועד אספקת מטוסים לחברות תעופה?

חברת הטכנולוגיה קיידנס השיקה טכנולוגיה חדשה באמצעותה יצרניות מטוסים יוכלו לקצר משמעותית את ה-Time to market של המטוסים לחברות תעופה

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

חברת Cadence (קיינדס) העולמית השיקה פלטפורמה חדשה: Digital Twin המבוססת חומרה/תוכנה להאצת ביצועים וצפויה לקצר משמעותית, כך לטענת החברה, בין היתר גם את ה-Time to market של אספקת המטוסים לחברות התעופה, אך גם בתחומי תעשייה אחרים. בלב הפלטפורמה, עומדת טכנולוגיית ה-AI וטכנולוגיות סימולציה, שיחדיו יוצרים מערכת אחת אינטגרטיבית. 

"מדובר בבשורה של ממש לחברות רבות בעולם וכמובן גם לחברות בישראל, בדגש על חברות ביטחוניות, תעשייה ואנרגיה. באמצעות טכנולוגיה חדשה זו הן יוכלו כעת לקצר משמעותית את ה-Time to market של מוצריהן, ובכך לחסוך משאבים ולהגדיל רווחיות, תוך שמירה על אחוז מירבי של דיוק ואיכות", אומר דני וונש, מנהל מרכז המכירות של קיידנס ישראל. 

בן גו (Ben Gu), סגן נשיא בכיר למו"פ לניתוח מערכות מולטי-פיזיקליות בקיינדס: "במהלך 35 שנות קיומה, Cadence תמיד התמקדה בשיפור ביצועים ללא אובדן של דיוק עבור היישומים החישוביים המאתגרים ביותר. פלט אלגוריתמי תמיד נשאר בעדיפות עליונה, וכעת אנו ממנפים Generative AI על מנת לשלב ידע הנובע מהיקפים עצומים של נתוני תכנון וסימולציה. פלטפורמת ה-Millennium המהפכנית שלנו מהווה קפיצה אדירה קדימה, ומספקת האצה וסקלביליות חסרות תקדים של יישומי digital twin ו-AI. CFD ערוכים להפיק תועלת רבה משיפורי הביצועים והיעילות, והכוח העצום של Millennium M1 משפיע על תעשיות ומחייב אותן להעמיק בחקר חידושי תכנון ולהביא אותם לשוק במהירות רבה יותר".

צושי אוגאווה (Atsushi Ogawa), COO של תחום המו"פ בחברת הרכב הונדה: "חברות Honda ו-Cadence עבדו בשיתוף פעולה במשך למעלה מ-10 שנים על מנת להאיץ את תהליכי תכנון ה-CFD. היישום שבוצע על ידינו של פלטפורמת ה-Millenium M1 לחישוב מולטי-פיזיקלי של Cadence, בשילוב ה-LES solver, הציגה זמני ביצועים מהירים יותר באופן משמעותי, וסקלביליות לסימולציה של מערכות גדולות בהרבה ליישומי אווירודינמיקה, בעירה ואווירו-אקוסטיקה עבור הפרויקטים שלנו בתחומי הרכב, הנעה אווירונאוטית ו-eVTOL. בעזרת הפוטנציאל להאצה משמעותית של סימולציות high-fidelity CFD, אנו שמחים להמשיך את שיתוף הפעולה לפיתוח פתרונות CFD של הדור הבא".

פול ג'ו ((Paul Ju, סגן נשיא ו-CTO של תחום ה-Data Center בחברת הטכנולוגיה ASUS: "שיתוף הפעולה שלנו עם Cadence היה יוצא דופן. אנו בחברת ASUS נרגשים לעבוד עם Cadence על פלטפורמת ה Millennium החדשה שלה, המספקת ביצועים ויעילות אנרגטית יוצאי דופן, בהתבסס על השילוב המהפכני של Cadence בין חומרה לתוכנה. אנו מצפים להמשך השותפות שלנו, על מנת לתת מענה לאתגרי סימולציה מולטי-פיזיקלית ותכנון digital twin מבוסס AI היום ובעתיד".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טכנולוגיה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: