אא

דלתא אייר ליינס וקרן Best Defense מטיסות את ותיקי מלחמת העולם השנייה לנורמנדי

חברת התעופה והקרן שותפות להבאתם לציון יום השנה ה-80 ל-D Day, שזירזה את סיום המלחמה, ״זו הזכות שלנו לחגוג ולכבד את הגיבורים״

דלתא איירליינס. צילום: 123rf דלתא איירליינס. צילום: 123rf

דלתא אייר ליינס הודיעה היום (ג׳) כי תטיס לנורמנדי שבצרפת, זו השנה השלישית ברציפות, 60 יוצאי מלחמת העולם השנייה, זאת כדי לציין את יום השנה ה-80 לפלישת ה-D Day, שזירזה את סיום המלחמה.

בשיתוף עם Best Defense Foundation ובתמיכת Michelin North America Inc, דלתא תפעיל טיסת שכר מיוחדת ישירות מאטלנטה לשדה התעופה דוביל, נורמנדי, ב-2 ביוני, בבואינג 767-300, שיחזור ב-12 ביוני; כדי לתמוך בלוחמים הוותיקים, שיזכו להכרה ואשר יחגגו עמם בתהלוכות, ביקורים בבתי ספר, בטקס ההנצחה הרשמי של D Day ועוד.

קרן Best Defense מספקת מטפלים לכל יוצאי מלחמת העולם השנייה לאורך התוכנית, ביניהם 15 עובדי דלתא מקבוצת המשאבים העסקיים הוותיקים שלה - שמקבלים הכשרה מיוחדת כדי לספק את החוויה הבטוחה והבלתי נשכחת ביותר עבור הוותיקים.
חברת התעופה גם מפעילה השנה תוכנית התנדבותית לעובדיה, שתצמיד עובד ליוצא מלחמת העולם השנייה בכדי לבנות מערכת יחסים ולהציע תמיכה לאורך השנה כולה.

"זו הזכות שלנו לחגוג ולכבד את הגיבורים האלה על ידי הטסתם ישירות לנורמנדי והכרה בהקרבות והתרומות שלהם לעולם", אמר אד בסטיאן, מנכ"ל דלתא.
"התמיכה באנשי הצבא הוותיקים שלנו, דבר שעשינו בגאווה לאורך ההיסטוריה שלנו, הוא מרכזי לערכי דלתא של לשים תמיד את האנשים במקום הראשון".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דלתא איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: