אא

אחרי התביעה: פשרה בין קבוצת בראון לתובעת נגדה

התביעה שנמחקה הוגשה נגד קבוצת בראון בסך של 3.327,683 מיליון שקל ע"י רו"ח מרים נעים. בראון: "מברכים על הפשרה שהושגה ברוח טובה"

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

הושגה פשרה בין קבוצת בראון לרו"ח מרים נעים.

כפי שפורסם בפספורטניוז, רו"ח נעים הגישה לבית המשפט המחוזי בת"א תביעה בסך של 3.327,683 מיליון שקל נגד בראון הוטלס פרופרטיז, מאור מלונאות-פלורנטין, בראון הוטלס בע"מ וניר ויצמן.

רו"ח נעים טענה כי לא הוחזרה לה הלוואה שהעמידה ביום 11.4.2019 למאור מלונאות בסך של 1.561,300 מיליון שקל לתקופה של 4.5 שנים עד ליום 11.10.2023 בערבות שלושת הנתבעים האחרים שתישא ריבית שנתית של 17%.

בתביעה, שהוגשה באמצעות עורכי הדין, אוהד רוזן ונתן שוורצמן, נטען עוד כי "ביום 11.10.2023, לא נפרעה ההלוואה, שורת פניות של התובעת לנתבעים, לפני ולאחר המועד, זכו להתעלמות מופגנת. רק לאחר שהח"מ שלח ביום 6.11.2023 מכתב דרישה מיידי של ההלוואה, הואיל הנתבע ניר ויצמן להתייחס לפניה, ויצר קשר עם התובעת. בשיחתם הטלפונית, הוא הודה שפשוט אין לו את הכסף לפרוע את ההלוואה (משורת תירוצים, ובכלל זאת שהוא אינו יכול להוציא כסף מקבוצת בראון בשל עסקה גדולה שהיא מעורבת בה, קשיים שיצרה המלחמה, מוות של קרובת משפחה של הרוכש הפוטנציאלי של העסקה וכו').  

לאור הפשרה, נמחקה התביעה ע"י נעים. בהודעה של קבוצת בראון נאמר כי במסגרת הפשרה הוסכם בין הצדדים על החזר כספי מקובל שמחק לחלוטין את התביעה והמחלוקת בין הצדדים.

מקבוצת בראון נמסר: "אנו מברכים על הפשרה עם גברת מרים נעים ברוח טובה, ומברכים על מחיקת התביעה על ידי בית המשפט. אנו מדגישים כי התביעה אינה נוגעת למלונות בראון, וכי הקובצה ממשיכה בתנופת העשייה התיירותית".

בהקשר למלונות בראון נזכיר כי אתמול (ג') הודיעה על צירופם של שניים ממלונותיה ביוון למותג Curio Collection של רשת הילטון העולמית. המלונות הם: איסלה בראון חאניה ריזורט שנמצא כ-15 ק"מ צפונית-מזרחית לעיר חאניה בכרתים ואיסלה בראון קורינתיה ריזורט וספא הממוקם בריביירה היוונית בקו החוף הסמוך לאתונה הבירה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בראון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: