אא

חוזרת לים: מנו ספנות פותחת את עונת ההפלגות. כמה תשלמו על קרוז כחול לבן?

חברת הספנות הישראלית מנו ספנות תפתח את עונת הקיץ ב-30 במאי בהפלגה מנמל חיפה ותסיים את העונה באמצע חודש דצמבר. לאן תפליג וכמה זה יעלה לכם?

מנו ספנות. צילום: מ.ל.ת מנו ספנות. צילום: מ.ל.ת

חברת הספנות הישראלית "מנו ספנות" חוזרת לים.

פותחת את עונת הקיץ ב-30 במאי בהפלגה של 3 לילות ותסיים את העונה באמצע חודש דצמבר. במהלך התקופה האמורה תוציא את האונייה "קראון איריס" (קיבולת של 650 איש עובדים וכ-2,000 נוסעים) מנמל חיפה ל-46 הפלגות נופש ליעדים שונים בים התיכון.

תוכנית ההפלגות, המופיעה באתר החברה, כוללת הפלגות של 2 לילות, 3 לילות, 4 לילות, 7 לילות, 11 לילות ו-14 לילות, כולל הפלגות מיוחדות בחגים, מסלולים ועגינה ביעדים חדשים. בין השאר תפליג ה"קראון איריס" ליוון, איי יוון, איטליה, צרפת וקפריסין.

מהחברה נמסר כי למקדימים להזמין באתר יוענקו הנחות מיוחדות.

כמה זה עולה?

בין ההפלגות הראשונות: הפלגות של 3 לילות (30 במאי) במחיר של החל מ-371 אירו לאדם, 4 לילות (2 ביוני) ב-491 אירו. 2 לילות (9 ביוני) 218 אירו לאדם. הפלגת חג שבועות 5 לילות (11 ביוני) במחיר של 709 אירו.

בין ההפלגות המיוחדות בעונת 2024: הפלגה של 7 לילות (7 ביולי) למיקונוס, וולוס מטאורה, פיראוס-אתונה וסנטוריני במחיר של החל מ-907 אירו. הפלגה של 14 לילות (24 בנובמבר) לכרתים, קטניה, נאפולי, צ'יביטקיה-רומא, אוליביה, פלרמו, וילפרנשה סור מר בצרפת במחיר של החל מ-1,312 אירו.

מורן מנו, מנכ"ל "מנו ספנות": "הציבור הישראלי שאוהב את הפלגות הנופש, מצפה לפתיחת העונה וכבר קיבלנו הזמנות להפלגות במהלך העונה המתוכננת. ההפלגה לחו"ל מאפשרת להנות מחוויה הכוללת פנסיון עשיר וכשר, בידור בינלאומי וישראלי, יעדים מגוונים והשירות המיוחד שיש באוניית קרוז ישראלית, כחוויה של בילוי, נופש וכיף".

"מנו ספנות" היא חברת הפלגות נופש ישראלית. משה מנו הוא המייסד והבעלים של "מנו הולדינגס בע"מ", הכוללת גם את "מנו ספנות". הוא מכהן כנשיא ויו"ר פעיל בכל החברות המרכיבות את הקבוצה, העוסקת גם בתחומי המלונאות, נדל"ן, דיור מוגן, טכנולוגיה, הייטק ועוד. הקבוצה עוסקת בין השאר במתן שירותי הובלה ימיים למכולות, מכוניות ומטענים אחרים, משמשת כנציגה וסוכנת כללית בישראל של ענקי ספנות בעולם. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מנו ספנות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: