אא

מאובזרים ומהנים אף יותר לנהיגה: דגמי מרצדס GLE החדשים הגיעו לישראל

גרסאות הקרוסאובר והקופה הגיעו לאולמות התצוגה של מרצדס בנץ. זה הדור הרביעי של דגם GLE, שמגיע עם שדרוגים באיבזור, חוויית המשתמש והבטיחות

מרצדס GLE בתצורת הקופה. צילום: מרצדס בנץ מרצדס GLE בתצורת הקופה. צילום: מרצדס בנץ

כלמוביל, יבואנית מותג מרצדס בישראל, מכריזה על ההגעה ארצה של גרסאות הקרוסאובר והקופה (Coupe) מהדור הרביעי והעדכני ביותר של דגם GLE.

דגם ה-GLE מיועד למי שרוצה לרדת קצת מהכביש במהלך הנסיעות העירוניות שלו, מבלי לפגוע בביצועי ונוחות הרכב.

מהדגם מגיעות אלינו 4 גרסאות בסך הכל - שתי גרסאות GLE במבנה קרוסאובר, ושתי גרסאות בתצורת קופה.

GLE החדשה. צילום: מרצדס בנץGLE החדשה. צילום: מרצדס בנץ

גרסת ה-350 de היא רכב פלאגאין, לה הספק משולב של 332 כ"ס. היא מצוידת במנוע בנזין בנפח 2 ליטר ובהספק 197 כ"ס, לצד מנוע חשמלי בהספק 135 כ"ס. שני המנועים האלו מאפשרים לה יכולת האצה מ-0 ל-100 קמ"ש של 6.9 שניות. במקביל למנוע, לדגם יש סוללה בגודל 31.2 קוט"ש, שטווח הנסיעה החשמלי המירבי שלה הוא כ-90-99 ק"מ לפי תקן ה-WLTP.

דגם ה-450 d מגיע עם מנוע דיזל בנפח 3 ליטר, שמספק לו 367 כ"ס, לצד מערכת EQ Boost שמוסיפה עוד 20 כ"ס בעת ההאצה. הוא יכול להגיע מ-0-ל-100 קמ"ש ב-5.9 שניות. ניתן להזמין גרסה זו גם בתצורת 7 מושבים.

מרצדס GLE בתצורת הקרוסאובר. צילום: מרצדס בנץמרצדס GLE בתצורת הקרוסאובר. צילום: מרצדס בנץ

גרסת ה-AMG Coupe 53 מצוידת במנוע בנזין בנפח 3 ליטר שמספק 435 כ"ס, לצד מערכת EQ Boost שמוסיפה עוד 20 כ"ס ומאפשרת לה תאוצה מ-0-100 קמ"ש ב-5 שניות.

רמת הגימור Coupe 63 s מגיעה עם מנוע בנזין גדול במיוחד, בנפח של 4 ליטר, המספק 612 כ"ס. בנוסף, גם לה יש מערכת EQ Boost שמוסיפה עוד 21 כ"ס להספק. בזכות שני אלו, יש לה יכולות תאוצה מ-0-100 קמ"ש ב-3.9 שניות.

GLE בגרסת הקופה. צילום: מרצדס בנץGLE בגרסת הקופה. צילום: מרצדס בנץ

הזכרנו כבר את חוויית הנהיגה, וגרסת ה-Coupe 63 מגיעה עם מתלי AMG Active ride control שמאפשרים מעברים מנוחות מרבית בנסיעה יומיומית - לקשיחות וחדות בנהיגה דינאמית בשטח פחות סלול. ולראשונה בדגם תהנו גם מחבילת עיסוי למושבים הקדמיים.

רכבי ה-GLE החדשים מאובזרים במסך ה-MBUX, מערכת שמע של Burmester הכוללת 13 רמקולים, 5 יציאות USB C, משטח טעינה אלחוטי, חבילת ניווט עם מציאות רבודה (MBUX Augmented Reality), עוזרת קולית, קישוריות ל-Apple CarPlay ו-Android Auto ועוד.

GLE החדשה מבפנים. צילום: מרצדס בנץGLE החדשה מבפנים. צילום: מרצדס בנץ

בשתי צורות המרכב תוכלו להוסיף חבילת AMG פנימית וחיצונית.

ועבור נהיגת השטח, מתווסף איבזור של מגני קרטר, מתלי אוויר חדשים, ומצלמת 360° עם "מכסה מנוע שקוף" - שמספקת תצוגה וירטואלית מתחת לרכב, כולל הגלגלים הקדמיים ותנוחת ההיגוי שלהם.

מרצדס GLE בתצורת הקופה. צילום: מרצדס בנץמרצדס GLE בתצורת הקופה. צילום: מרצדס בנץ

כמו כן, ה-GLE החדשה מגיעה עם הדור האחרון של חבילת Driving Assistance Plus. מערכות הבטיחות והסיוע בנהיגה האלו כוללות בקרת שיוט אקטיבית, סיוע בזחילה פקקים, מערכת התרעה על סטייה מנתיב ושמירה אקטיבית על מרכזו, בלימת חירום אוטונומית, התראת רכב בשטח המת, התראה ובלימה בעת זיהוי תנועה חוצה מאחור ועוד. בנוסף, מערכת סיוע בחנייה עם מצלמת 360° זמינה כתוספת אופציונלית.

GLE החדשה. צילום: מרצדס בנץGLE החדשה. צילום: מרצדס בנץ

מחיר ה-GLE החדשה מתחיל מ-779,900 ש"ח לגרסת GLE 450 d, ו-749,900 ש"ח ל-GLE 450 de - שניהם ברמת האיבזור פרימיום. עבור GLE 450 d Coupe תשלמו 849,900 ש"ח, ואת גרסת ה-GLE 450 de Coupe תוכלו לרכוש ב-864,900 ש"ח (שתיהן ברמת האיבזור AMG Line).

לחדשות נוספות מהארץ והעולם:
מדור הרכב של פספורטניוז

מרצדס GLE בתצורת הקופה. צילום: מרצדס בנץמרצדס GLE בתצורת הקופה. צילום: מרצדס בנץ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רכברכבים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: