אא

חברת Braathens Regional Airlines תבצע טיסות עבור אוסטריאן איירליינס ליעדים באירופה ובאוסטריה

החל מקיץ 2024, חברת התעופה השבדית המחזיקה בצי של 18 מטוסים רובם מסוג ATR 72 -600 תפעיל במספר קווים טיסות של אוסטריאן איירליינס זאת במסגרת הסכם חכירה רטובה שנחתם בין שתי החברות

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

חברת התעופה אוסטריאן איירליינס (Austrian airlinees) חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם חברת התעופה השבדית האזורית - Braathens Regional Airlines.

במסגרת ההסכם אשר יחל לפעול כבר בלוח טיסות הקיץ הנוכחי, זאת באמצעות הסכם חכירה רטובה (Wet lease), במסגרתו החברה השבדית תבצע טיסות עבור אוסטריאן איירליינס למספר יעדים קרובים באירופה הקרובים לאוסטריה ובינהם לבלגרד (סרביה) (קרואטיה), לייפציג (גרמניה), וורשה (פולין) ויעדים נוספים באוסטריה.

שיתוף פעולה vחדש בין Austrian Airlines ו-BRAATENS Regional Airlines (BRA) יפעל בקווים נבחרים של אוסטריאן איירליינס אשר יקנו חיבורים נוחים יותרבמספר קווים אזוריים למרכז וינה.

CCO Michael Trestl מנהל שיתופי הפעולה המסחריים של אוסטריאן איירליינס: "בנתיבים אזוריים מסוימים, הביקוש עדיין לא חזר במלואו לאחר הקורונה. כדי להמשיך ולחבר את הקווים הללו לווינה, אנו זקוקים למטוסים עם קיבולת מתאימה. אני שמח שמצאנו שותף מוכח בדמות חברת Braathens Regional Airlines למגזר המאתגר הזה".

בלוח טיסות הקיץ 2024, Braathens Regional Airlines (BRA), השותפה החדשה של אוסטריאן איירליינס, תשתלט על קווים מסוימים המופעלים כיום על ידי מטוסי Embraer 195 באמצעות חכירה רטובה. באוסטריאן איירליינס מעריכים כי שותפות זו תשפר בעיקר את היעילות והעלות-תועלת באום קווים שנבחרו, ובכך תבטיח חיבור בר-קיימא למרכז וינה.

בחברת האוסטרית מסבירים כי בשל העובדה שהביקוש לטיסות לא התאוששו לחלוטין בקווים אזוריים מסוימים לאחר הקורונה, אוסטריאן איירליינס עומדת בפני אתגרים חדשים. במיוחד בשל ההתאוששות האיטית של הביקוש לנסיעות עסקים והירידה בביקושים לאותן נסיעות שהיו עד 2019, ומחייבים את החברה לעשות התאמות לפעילות משתלמת מבחינה כלכלית.

בין הרווים שתפעיל החברה השבדית עבור חברת אוסטריאן איירליינס, כמו וינה לקלגנפורט (אוסטריה) או וינה לקושיצה (סלובקיה) אינם אידיאליים מבחינה כלכלית או תפעולית עבור הצי הנוכחי של אוסטריאן איירליינס והם יופעלו מעתה על ידי Braathens Regional Airlines (BRA).

המשמעות היא שהמטוסים והצוותים יהיו באותן טיסות נבחרות על ידי חברת התעופה השבדית. על המטוס, הנוסעים יקבלו למשל את מוצרי הקייטרינג של Austrian Airlines, ויוצעו מושבים במחלקת עסקים וגם במחלקת תיירים.

הטיסות יופעלו עם שני מטוסי  ATR, שבשל קיבולתם הנמוכה יותר, יעילים יותר לקווים המתאימים, פולטים פחות CO2, ומספקים את נפח המושבים המתאים לשווקים המשרתים, עם 72 מושבים.

 "אנו נרגשים מאוד משיתוף הפעולה עם אוסטריאן איירליינס ומקווים להמשיך ולפתח אותו לאורך זמן. יש לנו ניסיון רב במתן שירות מסוג זה ברמת איכות גבוהה ומצפים להציע אותו גם בשוק האוסטרי", אמרה אולריקה מאטסגארד, מנכ"לית Braathens Regional Airlines.

מהלך של עסקת חכירה רטובה הינו נפוץ מאוד בקרב חברות תעופה בכל העולם, כך למשל בישראל, חברות התעופה הישראליות מקיימות בשנים האחרונות הסכמי חכירה רטובה עם חברת התעופה Smartwings הצ׳כית, המפעילה עבורן טיסות ליעדים קרובים בעיקר.

היעדים אליהם תפעיל החברה טיסות עבור אוסטריאן איירליינס: בלגרד, בולוניה, גרץ, קלגנפורט (אוסטריה), קושיצה (סלובקיה), ורשה ולייפציג.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אוסטריאן איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: