אא

3 מתמודדים על תפקיד 2 דירקטורים באל על

הרב יצחק לוי שכיהן כבר בחברה כדירקטור חיצוני, רו"ח יצחק זינגר שגם כיהן כדירקטור חיצוני מתמודד לקדנציה נוספת ועו"ד איריס ציבולסקי חביליו מתמודדת לקדנציה ראשונה

אל על (צילום: עידו וכטל) אל על (צילום: עידו וכטל)

האסיפה הכללית של חברת אל על שתתכנס ב-13 במרץ 2024 תכריע בבחירת ומינוי של שני דירקטורים חיצוניים לחברה, מבין שלושה מועמדים לתפקיד, לתקופת כהונה של שלוש שנים.

החברה מבקשת למנות שני דירקטורים מתוך שלושת המועמדים: הרב יצחק לוי, רו"ח יצחק זינגר ועו"ד איריס ציבולסקי.

יצחק הלוי כיהן כדירקטור חיצוני בחברה עד 28.1.2024, רו"ח יצחק זינגר כיהן כדירקטור חיצוני בחברה עד 28.1.2024 והמועמדת השלישית והחדשה היא עו"ד איריס ציבולסקי חביליו. 

האחרונה משמשת כיועצת חיצונית למשרד עו"ד אגמון עם טולצ'ינסקי. בהתאם להצהרתה של ציבולסקי חביליו היא איננה שותפה במשרד אגמון ואינה זכאית לגמול  מלא או חלקי בגין הכנסות משרד אגמון.

מבדיקה שערכה החברה, נמצא כי היקף ההתקשרויות של החברה עם משרד אגמון הינו זניח ואינו מהותי הן לחברה והן למשרד אגמון מבחינה איכותית ו/או כמותית.

עוד מציינים באל על כי ועדת הביקורת קבעה שהיקף ההתקשרויות בין החברה לבין משרד אגמון הינם בגדר קשרים עסקיים זניחים אשר אינם מקימים זיקה אסורה לגבי ציבולסקי חביליו.

כמו כן, מציינים כי הקשרים העסקיים בין החברה למשרד אגמון לא יימשכו (מעבר לקשרים העסקיים הקיימים, נכון למועד זה), כל עוד תמשיך ציבולסקי חביליו לשמש כיועצת חיצונית למשרד אגמון, אם האסיפה הכללית תאשר את המינוי שלה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עליו"ר אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: