אא

הטרנד הלוהט של אנשי עסקים הטסים לחו״ל: חבילות שירות לנסיעות עסקים

המנכ״ל חולה? הפגישה התבטלה? צריך להקדים את הטיסה? כל מה שאתם רוצים זה מישהו שיקח מכם את כל הבלאגן ופשוט יגרום לדברים לקרות. שירות לנסיעות עסקים הפך למוצר מבוקש שחברות רבות כבר לא טסות בלעדיו. ג׳נסיס מציעה לכם פתרון קקל לכל הסוגיות המורכבות האלו. בשיתוף קבוצת ג'נסיס

צילום: 123rf צילום: 123rf

הכירו את הדבר הבא של תחום נסיעות העסקים: חבילת שירות לנסיעות עסקים.

במקום להתמודד עם הזמנה של טיסות, מלונות, להנפיק ויזה, להבין איך אתם מגיעים מהשדה למלון, מהמלון לפגישה, זאת תוך שחצי שעה לפני מודיעים לכם שיש דחיה ונפגשים במקום אחר, המנכ״ל חולה, הפגישה התבטלה וצריך להקדים את הטיסה, וכל מה שאתם רוצים זה מישהו שיקח מכם את כל הבלאגן הזה ופשוט יגרום לדברים לקרות.

חבילת שירות לנסיעות עסקים תסדר לכם בדיוק את זה. אתם אומרים מה אתם צריכים, וחברת הנסיעות מצמידה לכם איש קשר צמוד שמלווה אתכם משלבי טרום הנסיעה ועד לרגע שבו אתם חוזרים לארץ. הוא קושר לכם את כל הפינות ברמה הכי גבוהה, כך שכל שנותר לכם הוא לשייף את המצגת ולהביא את הגרסא הכי טובה שלכם לפגישה. כל הלוגיסטיקה, הבירוקרטיה והתכנון - זה עליו.

מה בדיוק כולל השירות?

יש מגוון חבילות, ובסופו של דבר, הכל תלוי בצרכים ובתקציב. ברוב המקרים ניתן לבחור בין חבילה שכוללת טיסות ומלונות בלבד לבין חבילת VIP שתדאג לכל צורך שיתעורר במהלך הנסיעה. קבלו על קצה המזלג את סוגי השירותים שיסופקו לכם:

תכנון והזמנת טיסות עסקים: מתוך התחשבות בזמן שלכם, יעשו מאמצים להזמין לכם את הטיסות הכי נוחות, עם הקונקשן הכי קצר (במידה ותצטרכו). נכון, אלה דברים שאתם יכולים לעשות בעצמכם, אבל הם גם דורשים הרבה זמן, וגם המחירים שחברת הנסיעות יודעת להציע יהיו טובים יותר. בוודאות.

מסמכי נסיעה: ויזות, אשרות שהיה, היתרי כניסה, ביטוח נסיעות, ראו את העניין כפתור. כל הבירוקרטיה הזאת יכולה להילקח מכם ולעבור לטיפולו המסור של איש הקשר שלכם.
הזמנת מוניות או השכרת רכב: אז נחתתם בשדה, מה עכשיו? אתם בוחרים. רוצים מונית? אין בעיה, היא תחכה לכם מיד ביציאה מהשדה. רוצים לשכור רכב? רק תגידו והוא יחכה לכם בנקודת האיסוף הקרובה.

בתי מלון: לא משנה היכן נחתתם, מה המסלול שלכם וכמה נקודות עצירה יהיו בדרך - אתם יכולים להיות בטוחים שיהיה לכם איפה להניח את הראש בלילה. אתם לא צריכים לפתוח מפות ולא לקרוא ביקורות. לסוכני הנסיעות יש נסיון רב בדברים האלה, הם מכירים את המלונות והם ישלחו אתכם רק למקום שיעמוד בסטנדרטים שלכם.

שינויים של הדקה ה-90: קורה לא מעט, במיוחד בנסיעות עסקים. צריכים להקדים את הטיסה? להגיע לעיר אחרת? לסגור מלון חדש בלוקיישן שלא תכננתם מראש? אתם בסך הכל מרחק טלפון אחד מהפתרון. איש הקשר שלכם זמין עבורכם לכל שינוי והוא ידע לתת מענה מקצועי ומהיר לכל צורך שיתעורר.

חסכון עצום בזמן וכסף: זה לא רק שאתם לא צריכים להתעסק בכל התכנון של הנסיעה, זה גם לתת לאנשים שמבינים עניין לחסוך לכם כסף. אלה אנשים שנמצאים בתחום כבר שנים, יש להם דילים, הם מכירים אנשי קשר, ספקים, חברות תעופה, נהגים, תסמכו עליהם שהם ידעו לדאוג לכם ולהוציא את המחיר הכי משתלם עבורכם.

חבילות שירות לנסיעות עסקים הפכו למוצר מבוקש שאנשי עסקים כמעט ולא טסים בלעדיהן. הם מבינים את החשיבות שלו, את הנוחות, את היעילות ואת החסכון העצום הן בזמן והן בכסף. הורידו לעצמכם דאגה אחת מהראש, והזמינו חבילת שירות לנסיעה העסקית הקרובה. ואתם כבר יודעים מה יקרה אחר כך.

אתם פשוט לא תאמינו שלא עשיתם את זה עד עכשיו.

בשיתוף חברת ג׳נסיס 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תוכן פרסומי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: