אא

Emirates ״ממריאה״ עם ליגת הכדורסל הטובה בעולם: חתמה על שת״פ מסקרן עם ה-NBA

חברת התעופה הכריזה על שותפות מפתיעה יחד עם ה-NBA. במסגרת ההסכם, תשתלב החברה בטורניר הגביע השנתי, יושק לוגו משותף שיופיע בין היתר על מדי השופטים, נוסעי החברה יוכלו לצפות בתכני NBA בטיסות וזה עוד לא הכל

קרדיט: Emirates קרדיט: Emirates

Emirates ממשיכה לבסס את עצמה בארה״ב, והפעם עם שיתוף פעולה מפתיע עם ליגת הכדורסל הטובה בעולם: ה-NBA.

חברת התעופה וה-NBA הכריזו היום על שותפות רב שנתית במסגרתה חברת התעופה תהפוך לשותפה בתואר הראשון של גביע ה-NBA, שנערך לראשונה בהיסטוריה של הליגה העונה.

כשותפה בתואר הראשון של גביע האמירויות ב-NBA, חברת התעופה תוצג באמצעות לוגו אירוע משותף של גביע ה-NBA של האמירויות, עם קידום משותף מתוכנן בקהילת המדיה החברתית העולמית של ה-NBA ושילוט בתוך הזירה ברחבי האמירויות NBA משחקי חצי גמר הגביע והאליפות החל מהעונה הבאה.

כמו כן, הלוגו של Emirates יופיע גם על כל חולצות השופטים של ה-NBA, החל ממשחק האולסטאר של ה-NBA 2024 שיתקיים ביום ראשון, 18 בפברואר בשעה 20:00.

כחלק מהשותפות, הנוסעים עם החברה יוכלו לצפות בתכני NBA בכל הטיסות באמצעות מערכת הבידור הטיסה של חברת התעופה, כולל סרטים תיעודיים ארוכים, פרופילי שחקנים, ראיונות ועוד.

מנכ״ל Emirates, שיח' אחמד בן סעיד אל מקטום, התייחס לשותפות החדשה: "גאים להקים שותפות שיווק גלובלית עם ה-NBA כדי להפוך לשותף הרשמי של חברת התעופה הגלובלית שלו. שיתוף הפעולה הזה גם יהפוך את Emirates לשותפת הראשונה של חולצת השופט בליגה ושותפה לתואר הראשון של גביע ה-NBA. עם הפופולריות של הכדורסל ברחבי העולם, אנו נרגשים לעבוד עם אחת הליגות המקצועיות המוכרות והיוקרתיות ביותר בעולם. ה-NBA הוא תוספת חשובה לפורטפוליו החסות שלנו מכיוון שהיא מאפשרת לנו להתחבר לקהל מעריצים עולמי עצום, כולל בארה"ב, שם המשחק הוא חלק בלתי נפרד מתרבות הספורט של המדינה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: NBAEmiratesאמירייטס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: