אא

בקתות הנופש בקיבוץ עין זיוון שברמת הגולן נפתחות מחדש. תבואו? אלה המחירים

כפר הנופש של קיבוץ עין זיוון שנסגר עם פרוץ המלחמה נפתח כעת מחדש ומציע חופשה כחול לבן באווירת חורף אירופאית. המסעדות השונות בקיבוץ נפתחו אף הן אך במתכונת מצומצמת. כמה עולה לילה לזוג?

צילום: תיירות עין זיוון צילום: תיירות עין זיוון

כפר הנופש עין זיוון שבצפון רמת הגולן נסגר, כמו אתרי נופש רבים אחרים בצפון הארץ, עם פרוץ אירועי השבעה באוקטובר. כעת, כ-4 חודשים אחרי, בקתות הנופש של הקיבוץ נפתחות מחדש בתקווה שהקהל הישראלי יגיע לנפוש.

אז נכון שהגבול עם סוריה נמצא במרחק כלום משם (כ-2 ק"מ מערבית לקוניטרה), אך פרט לעובדה הזו שקט באזור שבימים חורפיים אלה נראה ומרגיש כמו חו"ל.

לפני מספר שנים, כפר הנופש של הקיבוץ, שנוסד ב-1968, עבר מתיחת פנים בהשקעה כספית ניכרת במסגרתה הושקו בקתות עץ חדשות: "בוסתן" ו"דובדבן". הבקתות, הממוקמות במתחם נפרד מיתר חדרי האירוח של הקיבוץ, מיועדות למשפחות בנות 7-6 נפשות, והן כוללות: חדר שינה, קומת גלריה גבוהה שניתן לעמוד בה ומיועדת לשני ילדים, מטבחון עם פסיליטיז כמו מכונת אספרסו וסלון עם ספה נפתחת ואח המעצים את תחושת הנכר.

מחירים: המחיר לזוג בסוף שבוע החל מ-800 שקל ללילה והחל מ-650 שקל ללילה באמצע שבוע לזוג. תוספת לילד 100 שקל.

לצד בקתות הנופש נפתחו בעין זיוון גם אתרי הקולינריה, אם כי במתכונת מצומצמת: מאפיית 'מטרלו', 'החומוסייה', יקב פלטר ויקב בהט (כשר) בו פיצרייה ומתחם 'BURGER, 'פודטראק 'פיצה דה קוואליטה', 'חוות שדה לבנדר', 'פרימורדיה' - חווה לגידול לפטריות ועוד. פרטים נוספים והזמנות באתר תיירות עין זיוון. אטרקציה נוספת עליה ממליצים בימים כתיקונם בעונה זו של השנה, היא אתר החרמון אך זה הפך שטח צבאי סגור עקב המצב הביטחוני.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: עין זיוון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: