אא

בוקרשט - רומניה: תערוכת התיירות הבינלאומית TTR 2024 תתקיים בשבוע הבא

יריד התיירות הרומני (TTR) 2024, המתקיים בפעם ה-49, בין ה-15 ל-18 בפברואר בבירת רומניה, מאגד מערך מקיף של גורמי תיירות מקומיים וכן ארגונים בינלאומיים מובילים

בוקרשט. צילום: shutterstock בוקרשט. צילום: shutterstock

יריד התיירות הרומני (TTR) 2024, שיתקיים בשבוע הבא, בין ה-15 ל-18 בפברואר באולם B2 בבוקרשט, מציין את המשך המסורת הרומנית העשירה, זו הפעם ה-49, המציעה פלטפורמה מקיפה להצגת ההצעות והחידושים התיירותיים האחרונים.

TTR 2024 מבטיח לחשוף את ההצעות והאטרקציות התיירותיות החדשות והמרתקות ביותר, מהנופים הציוריים של רומניה ועד האטרקציות הייחודיות של יעדים בינלאומיים. TTR, אירוע הסחר התיירותי, מהווה חלון ראווה לרומניה ואירוע מרכזי עבור סוכנויות נסיעות, מפעילי תיירות, ולכל מי שמתלהב לגלות יעדים חדשים ומגמות תיירותיות.

ביריד תשתתף קבוצה מגוונת של מציגים, החל ממנהלי רשויות מקומיות ועמותות תיירות ברומניה ועד ארגונים וגורמי תיירות בינלאומיים. TTR 2024 מהווה במה תוססת לקידום תעשיית התיירות הרומנית, והזדמנות ייחודית להציג את המורשת התרבותית העשירה והנופים המגוונים של רומניה, מהאזור הכפרי השלו ועד לערים השוקקות שלה, ובכך לחזק את התיירות והכלכלה המקומית.

TTR 2024 הוא אירוע מרכזי ליצירת קשרים עסקיים חדשים וחיזוק קשרים קיימים. עם חללים ייעודיים לפגישות, סדנאות וסמינרים, היריד מאפשר סביבה מקצועית המאפשרת דיאלוג עסקי וחילופי דברים. היריד ידגיש גם את תיירות הספא והבריאות, ויספק את הביקוש ההולך וגובר לרגיעה וחוויות טיול מוכוונות בריאות.

יריד TTR 2024 יתמקד גם בהתקדמות הטכנולוגית העדכנית ביותר בתעשיית התיירות. מסיורים וירטואליים המציעים הצצה לארצות רחוקות ועד לגאדג'טים האחרונים לטיולים, שנועדו לשפר את חווית הטיול.

קיימות היא נושא קריטי, כמובן, ב-TTR 2024, עם התמקדות בפתרונות נסיעות ידידותיים לסביבה ויוזמות הדוגלות בתיירות אחראית במטרה לעודד אמצעים המבטיחים שימור של מורשת טבעית ותרבותית לדורות הבאים. היריד יציג הצצה לעתיד התיירות תוך הצגת חידושים וחיזוי מגמות, שיעצבו את הענף בשנים הבאות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רומניהבוקרשט

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: