אא

חגיגה באבו דאבי: Etihad Airways חונכת את שמו החדש של נמל הבית שלה - זאייד

שינוי שמו של נמל הבית של ענקית התעופה מגיע בעקבות פתיחת טרמינל A בנובמבר 2023, שהוא הטרמינל הביתי החדש והמתקדם של חברת התעופה

מטוס איתיחאד. צילום: עידו וכטל מטוס איתיחאד. צילום: עידו וכטל

Etihad Airways, חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות הערביות, חגגה אמש (ו') את שינוי שמו של נמל התעופה הביתי שלה ל-״זאייד״ Zayed International Airport.

שינוי שמו של נמל התעופה מגיע בעקבות פתיחת טרמינל A בנובמבר 2023, שהוא הטרמינל החדש והמתקדם של חברת התעופה המעוטרת.

אריק דה, סמנכ"ל המסחר של Etihad Airways, אמר: "אנו אסירי תודה לחזונו של האב המייסד של איחוד האמירויות, זאייד בן סולטן אל-נהיאן המנוח, ומצטרפים בגאווה לחגיגות הללו כאשר שמו של שדה התעופה הביתי שלנו שונה לכבודו".

כדי לחגוג את המאורע ההיסטורי, Etihad Airways השיקה הצעה מיוחדת לנוסעים הטסים מאבו דאבי ליעדים נבחרים ברחבי העולם. ההצעה לזמן מוגבל וזמינה עד ל-14 בפברואר 2024 לטסים בין ה-19 בפברואר ל-15 ביוני 2024.

נוסעים הטסים לבנגקוק יכולים להזמין תעריפים מיוחדים החל מ-2,490 AED (כ-670 דולר)  במחלקת תיירים ו-7,990 AED (כ-2150 דולר) במחלקת העסקים עטורת הפרסים של Etihad.

לנוסעים הטסים לאוסקה שביפן, יוצעו כרטיסים במחיר של החל מ-4,490 AED (כ-1,180 דולר) ו-14,990 AED (כ-3100 דולר) במחלקות האקונומי והעסקים בהתאמה.

איתיחאד תשיק טיסות ליעד החדש שלה בוסטון, החל מה-31 במרץ, במחירי השקה החל מ- AED 3,490 (כ-950 דולר), לטסים לאירופה מציעה החברה טיסות לקופנהגן, מינכן וליסבון עם תעריפים של החל מ-2490 AED (כ-670 דולר) במחלקת התיירים  ו-11,990 AED (כ-3,200 דולר) במחלקת עסקים. 

במהלך סוף השבוע הנוכחי החגיגי, הנוסעים יתקבלו בנמל התעופה הבינלאומי של זאייד, עם מתנות, פעילויות מיוחדות ומופעי בידור.

הטרמינל החדש מספק עמדות צ'ק-אין ייעודיות לאורחי מחלקות התיירים של Etihad, כולל אזורים מיוחדים למשפחות uאזורים בלעדיים לטסים במחלקות ה-Business ו-First כדי ליהנות מחוויית פרימיום מהירה במסלול מהיר.

מתקנים נוספים מתקדמים ביומטריים להורדת תיקים באופן עצמי זמינים עבור כל הטסים המעוניינים לעשות צ'ק-אין מהיר יותר. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אתיחאד איירווייסetihad airlinesetihad airways

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: