אא

תיירים רוסים: רוב אירופה וארצות הברית סגורים בפניהם, אז נוסעים גם לקוריאה הצפונית

התיירים הרוסים, במיוחד העשירים ביניהם, שאירופה וארצות הברית מחרימות אותם, נוהגים לבלות את חופשותיהם בעיקר בטורקיה, בתאילנד ובאיחוד האמירויות הערביות, ומעתה יעד חדש נפתח בפניהם

פיונגיאנג. צילום: shutterstock פיונגיאנג. צילום: shutterstock

קבוצת תיירים מרוסיה תהיה הקבוצה הראשונה, שהורשתה להיכנס לקוריאה הצפונית מאז תחילת מגפת הקורונה, והיא תגיע בקרוב למדינה המבודדת.

קוריאה הצפונית מקלה באיטיות את המגבלות החמורות של תקופת הקורונה ופתחה את גבולותיה הבינלאומיים כחלק ממאמציה לשקם את הכלכלה, שנהרסה מהסגר והסנקציות המתמשכות בהובלת ארה"ב עקב פיתוח הגרעין.

למרות פתיחת הגבול, הקבוצה הרוסית הראשונה מפתיעה נוכח הציפייה שהתיירים הראשונים לאחר המגפה יגיעו מסין, בעלת הברית הגדולה ביותר של קוריאה הצפונית.

הטיול הרוסי מדגיש את העמקת שיתוף הפעולה בין מוסקבה לפיונגיאנג, לאחר פגישה בספטמבר האחרון בין מנהיג קוריאה הצפונית, קים ג'ונג און, ונשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, בקוסמודרום במזרח הרחוק של רוסיה.

שר החוץ הרוסי, סרגיי לברוב, אמר לאחר מכן, כי ימליץ על קוריאה הצפונית כיעד נופש לתיירים רוסים, שרבים מהם אינם יכולים כעת לנסוע לרוב מדינות אירופה ולארצות הברית בגלל הסנקציות, שהוטלו על רוסיה לאחר פלישתה לאוקראינה.

הסיבות של הרוסים לבקר בקוריאה הצפונית שונות, ציינה אינה מוחינה, מנהלת סוכנות הנסיעות, ווסטוק אינטור, המארגנת את הטיול, כשחלק מהנוסעים מעוניינים בהזדמנות לבקר במדינה סגורה, בעוד שאחרים מתעניינים יותר בסקי ובסנובורד.

הקבוצה אינה קבוצת תיירים מסורתית, אלא יותר "משלחת ניסיונית", שעשויה לסלול את הדרך לקבוצות אחרות של תיירים רוסים.

עפ"י דיווח של Tass, סוכנות הידיעות הממלכתית של רוסיה, הקבוצה תבקר באנדרטאות בפיונגיאנג, כמו מגדל Juche Idea, הקרוי על שם הפילוסופיה המנחה של קוריאה הצפונית. לאחר מכן, התיירים ימשיכו ל'מעבר מסיק' בצפון המדינה בחוף המזרחי, שם נמצא אתר הסקי המודרני ביותר במדינה.

"כאן תמצאו את עצמכם בגן עדן לאוהבי ספורט חורף", מציין אתר האינטרנט של סוכנות הנסיעות. "מדרונות מדהימים ברמות קושי שונות, שיספקו את הצרכים של גולשים מנוסים ומתחילים כאחד".

החבילה לטיול הרוסי הקרוב עולה כ-700 אירו לאדם, לפי Tass וסוכנות הנסיעות.

סוכנות הידיעות דיווחה כי הטיול הוסדר במסגרת הסכם שהושג בין אולג קוז'מיאקו, מושל אזור פרימוריה, שנסע לפיונגיאנג בדצמבר לשיחות על חיזוק הקשרים הכלכליים בין שתי המדינות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רוסיה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: