אא

לונדון: שביתות רכבת נוספות צפויות החודש ובחודש הבא

רק בשבוע האחרון הסתיימה שביתת נהגי הרכבת ובקרוב צפויות שתי שביתות רכבת נוספות של 48 שעות כל אחת, ב-19-20 בפברואר וב-4-5 במרץ, שיגרמו לשיבושים בשירותי הרכבת העילית בבירת אנגליה

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

חברי איגוד ה- RMTייצאו לשתי שביתות בנות 48 שעות ברכבת העילית של לונדון - London Overground - לאחר שקיבלו הצעת שכר נמוכה מהאינפלציה, עפ"י דובר איגוד עובדי התחבורה הגדול בבריטניה, RMTRail, Maritime and Transport.

השביתות הקרובות מגיעות לאחר השביתה המקיפה, שהסתיימה רק בשבוע האחרון והשפיעה על המוני הנוסעים, כאשר חברי איגוד ASLEF, איגוד נהגי הרכבת, שיבשו את הפעילות הסדירה ברחבי בריטניה של 17 חברות רכבת.

בשביתות הקרובות של RMT בפברואר ומרץ, צוותי האבטחה, עובדי התחנות, עובדי הקופות והמכירות ועובדי הבקרה ברשת London Overground ייצאו לשביתה.

השביתה תתקיים בתאריכים הבאים: יום שני 19 בפברואר, יום שלישי 20 בפברואר, יום שני 4 במרץ, יום שלישי 5 במרץ.

המזכיר הכללי של איגוד RMT, מיק לינץ', אמר: "עובדי הקרקע בלונדון עושים עבודה חשובה במתן שירותים לרכבת ותומכים בנוסעים ובנסיעות ברחבי לונדון. החברים שלנו זועמים על כך שקיבלו הצעת שכר מתחת לאינפלציה ורוצים לראות שיפור שמייצג את הערך שהם מביאים לחברה. אם לא תיפתר המחלקות, RMT יותר ממוכנה לתקופה מתמשכת של פעולה תעשייתית כדי להביא לעובדי London Overground את העלאת השכר שמגיעה להם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לונדון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: