אא

שת״פ חדש בין הילטון ו-Small Luxury Hotels: ״ירחיב באופן דרמטי את תיק היוקרה העולמי של הילטון״

באמצעות שותפות בלעדית זו, שתתגבר בחודשים הקרובים, כל לקוחות הילטון, וביניהם יותר מ-180 מיליון חברי Hilton Honors, יוכלו בקרוב להזמין, להרוויח ולממש נקודות עבור שהות במלנות משותפים. לרש SLH מבחר מרשים של של 560 מלונות בוטיק יוקרתיים ב- 90 מדינות

צילום:  "© 2024 Hilton". צילום: "© 2024 Hilton".

הילטון ורשת מלונות היוקרה  Small Luxury Hoteels Of The World, הכריזו על שותפות אסטרטגית שתאפשר לאורחי הילטון גישה למאות מלונות יוקרה בעלי אופי עצמאי ביעדים המבוקשים ביותר ברחבי העולם.

בהילטון מציינים כי השותפות תרחיב באופן דרמטי את חוויות היוקרה שמציעה רשת מלuנות הילטון כאשר המלונות הייחודיים של רשת Small Luxury Hoteel Of Thee World מצטרפים למותגי היוקרה הצומחים של הילטון: Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts ו-LXR Hotels & Resorts.

באמצעות שותפות בלעדית זו, שתתגבר בחודשים הקרובים, כל לקוחות הילטון, וביניהם יותר מ-180 מיליון חברי Hilton Honors, יוכלו בקרוב להזמין, להרוויח ולממש נקודות עבור שהות במלנות משותפים. לרש SLH מבחר מרשים של של 560 מלונות בוטיק יוקרתיים ב- 90 מדינות.

״מיקומים אלו משלימים מאוד את רשת המלונות הגדולה של הילטון ויעניקו לאורחים גישה למקומות לינה יוקרתיים נוספים במאות יעדים חדשים, מציינים ברשת הילטון.

כריס סילקוק, נשיא, מותגים ושירותים מסחריים גלובליים, של רשת הילטון הוסיף: ״אורחי הילטון הם בין הנוסעים המתוחכמים ביותר בעולם, ואנחנו תמיד מחפשים חוויות חדשות מדהימות לחלוק איתם. מערכת היחסים הזו עם Small Luxury Hotels of the World תעניק ללקוחות הילטון ולחברי Hilton Honors גישה לקהילה של מלונות בוטיק יוקרתיים ביעדי טיול יוקרה חדשים ומלהיבים, ותעניק להם דרכים נוספות לחלום, להזמין ולהרוויח ולממש נקודות עם הילטון."

מלונות SLH המשתתפים יהיו ניתנים להזמנה בכל ערוצי הילטון, מה שיעניק למלונות חשיפה לקהל רחב תוך מתן אפשרות לשמור על הרוח העצמאית שהופכת כל נכס לייחודי. "אנחנו נרגשים להתחיל את מערכת היחסים הזו עם הילטון מכיוון שהיא מביאה אפשרויות מרגשות עבור שני המותגים", אמר שון לליו, יו"ר Small Luxury Hotels of the World. "לקוחות הילטון, כולל חברי Hilton Honors, מקבלים גישה לאוסף חסר התחרות שלנו של מלונות בוטיק יוצאי דופן, בעוד שהנכסים שלנו נהנים מטווח הגעה מוגבר לקהל נאמן ובעל אבחנה. זה משנה משחק עבור מלונות בבעלות עצמאית בקנה מידה עולמי".

פרטים נוספים על החיבור העסקי החדש בין הגופים, יפורסמו בקרוב על ידי שתי הרשתות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הילטון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: