אא

Hainan Airlines משיקה חוויית בידור ייחודית בטיסה

בשיתוף עם חברת הטכנולוגיה Rokidהנוסעים בטיסות החברה מצוידים במשקפי מציאות רבודה ויכולים לצפות במגוון סרטי תלת ממד

צילום: חברת Rokid צילום: חברת Rokid

חברת התעופה Hainan Airlines וחברת הטכנולוגיה Rokid חשפו את מערכת הבידור בטיסה בשיטת מציאות רבודה (AR), המחוללת מהפכה בחוויית הטיסה.

לראשונה בטיסה ב-7 בפברואר, נוסעים בטיסה של Hainan Airlines משנג'ן לשיאן הופתעו לטובה בשדרוג יוצא דופן בטיסה שלהם. כשהנוסעים התיישבו במקומותיהם, הם גילו משקפיים מיוחדים מחכים להם ובישרו להם על חוויית בידור ייחודית בטיסה. המשקפיים החדשניים הללו אפשרו למשתמשים חוויה תלת ממדית במהלך הטיסה בדומה לקולנוע הייטק.

החל מה-8 בפברואר יותר מ-20 טיסות של Hainan Airlines מציגות את ערכות הבידור של Rokid AR. ערכות אלה מגיעות טעונות מראש עם מערך של סרטי תלת ממד, המבטיחים לנוסעים צורת בידור חדשנית זו לאורך כל טיסתם.

צוות Rokid עשה מאמצים רבים כדי להבטיח הצגה מוצלחת. נערכו בדיקות מכשיר קפדניות, והביאו לבחירה 5 מהסרטים האחרונים המתאימים לצפייה במהלך חגיגות ראש השנה הירח של הסינים.

משקפי Rokid AR מתוכננים לנוחות המשתמש במשקל של 75 גרם בלבד ובחיי סוללה של עד 5 שעות, המאפשרת לנוסעים צפייה ב-3 סרטים ברצף.

במבט קדימה Rokid צופה להרחיב עוד יותר את האופקים של טכנולוגיית AR בטיסה עם ההתפתחות המתמשכת של תשתיות, כגון רשתות 5G ומחשוב ענן. החברה מתכננת להציג לרשות הנוסעים משחקים אינטראקטיביים וסיורים וירטואליים, ולהפוך כל טיסה להרפתקה עבור נוסעים בכל הגילאים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: היינאן איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: