אא

ישראייר חוזרת לטוס לברלין

חברת התעופה הישראלית חוזרת לטוס לבירת גרמניה מהערים החשובות באירופה. כפי שפורסם אתמול לראשונה בפספורטניוז ישראייר שהייתה אמורה להתחיל לטוס לפריז החליטה לבטל את הקו המתוכנן לבירת צרפת

ברלין. צילום: פספורטניוז ברלין. צילום: פספורטניוז

אחרי שביטלה את כוונתה להתחיל לטוס לפאריס, ישראייר מתעתדת לחזור לטוס לברלין בסוף חודש מרץ.

כפי שפרסמנו לראשונה בפספורטניוז חזרת אייר פראנס לטוס לישראל שינתה את תוכניות חברת ישראייר לטוס לבירה הצרפתית. ישראייר תכננה להפעיל שתי טיסות שבועיות לבירה הצרפתית החל מחודש פברואר, אך החזרה של החברה הצרפתית שינתה מיד את תוכניות החברה.

עד המלחמה ישראייר טסה בקביעות לברלין, והיא עצרה את טיסות לבירה הגרמנית. כעת בישראייר החליטו לחזור לטוס, כאשר הטיסה הראשונה מתוכנת כעת לפי לוח טיסות החברה ב-31.3.2024.

מחיר כרטיס לאדם, החל מ-275 דולר.

ישראייר. צילום: עידו וכטלישראייר. צילום: עידו וכטל

החזרה של חברת התעופה אייר פראנס שהקו לפאריס מוטבע בד.נ.א של החברה גרם גם לירידה משמעותית במחירי הטיסות לצרפת. ממחיר ממוצע של 600-800 דולר לכרטיס הם נחתו לכ-400 דולר פלוס, ובישראייר הבינו שאין לחברה מה לחפש בקו בו היא לא מתמחה ויהיה לה קשה לתת מענה לתחרות עם חברות כמו אייר פראנס ואל על.

ישראייר חוזרת למעשה לקווים אותם הפעילה בהצלחה בעבר ולהתמקד לצד זה בקווים הקצרים שהיא מצליחה בחצי כמות מטוסים להטיס יותר נוסעים מהעבר, כי כל מטוס יכול לבצע יותר טיסות.

בחודש ינואר ישראייר רשמה חודש מעולה עם 58,198 נוסעים בנתב"ג עם נתח שוק של 9.73% לעומת 49,294 נוסעים בינואר 2023 עם נתח שוק של 3.10%, גידול מרשים של 18.06%.

צילום: פספורטניוזצילום: פספורטניוז

 

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ישראיירברלין

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: