אא

וירג'ין אטלנטיק: "חוזרים לישראל - אבל רק בספטמבר 2024"

חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק מאריכה את השעיית הטיסות עד ספטמבר 2024. על פי הודעת החברה היא מתכוונת לחדש את טיסותיה בקו תל-אביב-לונדון רק ב-5.9.2024. "נעשה מאמץ לזכות באמון הציבור הישראלי מחדש לקראת ספטמבר"

צילום: וירג'ין אטלנטיק|Upper Class. צילום: יח"צ וירג'ין אטלנטיק צילום: וירג'ין אטלנטיק|Upper Class. צילום: יח"צ וירג'ין אטלנטיק

חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק מעדכנת כעת כי בכוונתה לחדש את טיסותיה בקו תל-אביב-לונדון ב-5 לספטמבר 2024. בכך למעשה מודיעה החברה על הארכת ביטולי הטיסות לתל אביב וממנה ביותר מחצי שנה. 

יצוין כי השבוע הודיעה מתחרתה הגדולה של וירג'ין אטלנטיק בקו, בריטיש איירווייז, על חזרתו לפעילות של קו לונדון-תל אביב, אך עם עצירת ביניים בלרנקה (בקו לונדון-תל אביב ולא בטיסת תל אביב-לונדון), בשל אי-אפשרות הלנת הצוותים בתל אביב בגלל המלחמה.

מוירג'ין אטלנטיק נמסר לפספורטניוז: "לאחר בחינת מכלול שיקולים, קיבלנו את ההחלטה הקשה להאריך את השעיית הטיסות שלנו לתל אביב וממנה עד 5 בספטמבר 2024. אנו מתנצלים בפני לקוחותינו על אי הנוחות שנגרמה להם כתוצאה מביטול הטיסות. צוות החברה בתל אביב ימשיך יעמוד לרשותם של סוכני הנסיעות ומארגני התיירות ויסייע להם לבצע הזמנה מחדש של הטיסה שבוטלה למועד מאוחר יותר או לקבל החזר כספי מלא.

"אנו בוירג'ין אטלנטיק ממשיכים להיות מחויבים לשוק הישראלי ונעשה כל מאמץ לזכות מחדש באמונם של הלקוחות לקראת חידוש הפעילות בספטמבר".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: וירג'ין אטלנטיק

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: