אא

על המפה: פרויקט התאורה לאורך כביש האהבה באילת זכה בתחרות בינלאומית חשובה

״רעיון עיצובי חכם ומבריק״. הישג לפרויקט התאורה ״The Love Way" המוביל משכונת השחמון לחופה הדרומי של אילת, אשר הוכרז בתחרות בינל׳ בתחום התאורה לערים ומרחבים ציבוריים, כאחד מעשרת הפרויקטים החדשניים והמקוריים שעוצבו בתחום התאורה לערים מתוך מאות פרוייקטים ברחבי העולם

צילום: יהודה בן איטח – יוד צלמים אילת צילום: יהודה בן איטח – יוד צלמים אילת

פרויקט התאורה הדקורטיבית לאורך כביש האהבה של אילת המוביל משכונת השחמון לחופה הדרומי של העיר, הוכרז בתחרות בינלאומית בתחום התאורה לערים ומרחבים ציבוריים, כאחד מעשרת הפרויקטים החדשניים והמקוריים שעוצבו בתחום התאורה לערים מתוך מאות פרוייקטים ברחבי העולם.

הפרויקט "דרך האהבה" "The love way" הכולל תאורה בצורת לבבות ורודים והמילים LOVE ואהבה, עוצב ובוצע עבור עיריית אילת על ידי חברת MK Illumination Israel, בהובלת ענת וסיון פרג' אומני התאורה והצילום.

כביש האהבה של אילת הצופה כולו לים, נחנך לפני כשנתיים והוא הכביש הראשון המוביל היישר לרצועת החוף הדרומית של אילת.

יהודה בן איטח – יוד צלמים אילתיהודה בן איטח – יוד צלמים אילת

יהודה בן איטח – יוד צלמים אילתיהודה בן איטח – יוד צלמים אילת

הכביש שנקרא על ידי העירייה "כביש האהבה" ומשתרע לאורך 800 מטרים, מתחיל מכיכר האהבה המציגה את המילה אהבה במגוון שפות ולאורכו התווספו אלמנטים של תאורה עם מוטיבים מקוריים של אהבה. הפרויקט כולל כ 60 אלמנטים מוארים הפרוסים לאורך הכביש, כולם בצבעים חמים של אהבה, אדום ורוד ולראשונה יוצר אלמנט תאורה בעברית עם המילה "אהבה". האלמנטים עוצבו ויוצרו תוך התחשבות ברוחות דרומיות ובתנאי מזג האוויר הקיצוניים והחמים של אילת תוך דגש על תאורה עמידה וחסכונית לטווח ארוך.

הפרויקט נבחר מתוך מאות פרוייקטים בעולם, בתחום התאורה, לבין עשרת פרויקטים החדשניים והמקוריים שעוצבו בשנת 2023, לצד פרויקטים שבוצעו בניו יורק, דובאי, נורבגיה, שבדיה, איטליה, גרמניה, דנמרק, רומניה וסין ויזכה לחשיפה בינלאומית.

בנימוקי השופטים נאמר, כי פרויקט "דרך האהבה" הוא רעיון עיצובי חכם ומבריק, שיצר ציון דרך חלומי ואומנותי תוך שילוב של שלושה מוטיבים בשילוב צבעים חדשני ונועז בסימן אהבה בשטח פתוח וייחודי של העיר אילת. צוות השופטים מאמין ש"דרך האהבה" יצולם בעולם הקולנוע כסצנת נהיגה בדרך האהבה ויצוין בעולם התיירות כמשהו שחייב לראות (must see).

מדובר בהישג מרגש ומכובד לנציגות MK אילומיניישן בישראל, כאשר שלושה פרויקטים שעיצבו השנה בירושלים "9 קבין של יופי" ונתניה "sea of lights", עלו לגמר התחרות והתמקמו בין 50 הפרוייקטים המובילים בעולם כאשר פרוייקט של אילת, כאמור, הגיע לעשיריה הראשונה, הפרויקטים נבחרו מתוך מאות פרוייקטים שנעשו ברחבי העולם בשנת 2023 התחרות התקיימה באוסטריה ונחשבת למובילה בתחום התאורה לערים בעולם.

נציגות MK אילומיניישן בישראל, בהובלת ענת וסיון פרג', ביצעה בשנה האחרונה פרוייקטים חדשניים וייחודיים בישראל, ומובילה את התחום בישראל תוך שימוש בתאורה חסכונית וירוקה. החברה בישראל הינה נציגות של חברת MK אילומיניישן גלובל אשר סיימה את שנת 2023 במחזור של 165 מיליון יורו עם למעלה מ 6,000 פרוייקטים ברחבים העולם תוך גידול משמעותי במזרח התיכון בכלל ובישראל בפרט.

החברה מובילה בעולם את נושא ה LIGHT CODE, ותחום הקיימות בתחום התאורה.

צילומים: יהודה בן איטח – יוד צלמים אילת

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: