אא

דיזנהאוז תטיס את נבחרת ישראל בכדורגל

קבוצת התיירות זכתה במכרז של התאחדות כדורגל להטסת שחקני הנבחרות והצוותים המקצועיים למשחקים בחו״ל. חני סובול, מנכ"לית דיזנהאוז גרופ: ״הניהול המקצועי של הצוותים שלנו יעניק שקט וביטחון לשחקני הנבחרת ולהנהלתה"

חני סובול. צילום: חן גלילי חני סובול. צילום: חן גלילי

קבוצת דיזנהאוז זכתה במכרז ההתאחדות לכדורגל, ובמסגרתו תהיה אחראית על ניהול שירותי ההטסה של שחקני הנבחרות והצוותים המקצועיים למשחקים בחו״ל.

המכרז להתאחדות הכדורגל נחשב לאחד המכרזים היוקרתיים בענף, ונוהגות להתחרות עליו כל חברות התיירות המובילות בישראל. הזכייה במכרז הנוכחי הוא לתקופה של שנתיים עם אופציה לשנתיים נוספות.

קבוצת דיזנהאוז היא מהחברות המובילות בתחום התיירות העסקית עם ניסיון רב שנים במתן מענה מלא ללקוחותיה.

היותה הנציגה הבלעדית של תאגיד התיירות הגלובלי BCD TRAVEL נותן לה את האפשרות להציע ללקוחותיה פתרונות טכנולוגיים מתקדמים המאפשרים ללקוח שליטה ובקרה על כל תהליך הנסיעה.

חני סובול, מנכ"לית דיזנהאוז גרופ: "אנחנו מודים להתאחדות הכדורגל על האמון שהם נותנים בנו שוב וכ'חברת התיירות של ישראל' גאים לשרת את ההתאחדות לכדורגל. דיזנהאוז מובילה היום את התחום המוסדי בשוק הישראלי, ואני משוכנעת שהניהול המקצועי של הצוותים שלנו יעניק שקט וביטחון לשחקני הנבחרת ולהנהלתה".

מנכ״ל ההתאחדות לכדורגל, ניב גולדשטיין: "פעילות נבחרות ישראל השונות גדלה באופן משמעותי בשנים האחרונות ואנחנו מחויבים להעמיד לרשות השחקנים, השחקניות והצוותים את השירות הטוב ביותר בדרך למשימות הלאומיות ובחזרה מהן. עמדו לרשותנו לא מעט אפשרויות והבחירה בקבוצת 'דיזנהאוז' פירושה תו איכות מחייב. זאת הזדמנות מצוינת להודות למשפחת חודורוב על שותפות ארוכת שנים ובתקווה לעתיד עוד יותר מוצלח".

חני סובול. צילום: יחצחני סובול. צילום: יחצ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דיזנהאוז BTCדיזנהאוז

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: