אא

נמל הית'רו לונדון מדווח על תחילת שנה מרשימה – 6 מיליון נוסעים בינואר

עם זאת, בבריטניה חוששים מירידה בתיירות נוכח ההחלטה לבטל את הפטור ממע"מ לתיירים, שיהווה למעשה מס תיירות של 20% על קניות תיירים זרים במדינה

 נמל הית'רו לונדון. צילום: shutterstock נמל הית'רו לונדון. צילום: shutterstock

שנת 2024 התחילה בצורה מרשימה בנמל התעופה המרכזי של לונדון, נמל הית'רו, עם 6 מיליון נוסעים ועם התואר 'נמל התעופה הטוב ביותר בבריטניה' זו השנה השלישית ברציפות בטקס פרסי הנסיעות של ה-Travel Weekly Globe.

כמו כן, 122,255 טונות של מטען עברו בנמל התעופה בחודש ינואר. כשדה התעופה המרכזי במדינה, הית'רו ממלא תפקיד חיוני בחיבור יצואנים מבריטניה ליעדים ייחודיים ברחבי העולם, מדאלאס ועד גואנגז'ו.

בעוד שהיצוא מבריטניה משגשג, במדינה מערערים על המדיניות של סגירת הדלת לצמיחה, שמובילה לדחיית קונים בינלאומיים באמצעות מס התיירים ומכתימה את המוניטין של בריטניה כמדינה תחרותית להוציא בה כסף ולעשות איתה עסקים.

כידוע, בריטניה החליטה זה מכבר לבטל את הדיוטי-פרי לתיירים, דהיינו, התיירים לא יזכו עוד לוויתור על המע"מ, ששיעורו 20%, בגין קניותיהם בבריטניה. במילים אחרות, על התיירים הזרים בבריטניה יוטל מס של 20% על קניותיהם במדינה.

הית'רו איחד כוחות עם לשכות המסחר הבריטיות ועם הפדרציה של עסקים קטנים כדי לקדם עדיין בשלב זה, למרות התוכנית לביטול הדיוטי-פרי לתיירים, תמריץ בינלאומי תחרותי לקניות ללא מס בעונת האביב.

מנכ"ל הית'רו, תומס וולדבי, אמר: "השנה התחילה חזק ושמרנו על הכתר של הית'רו כשדה התעופה הטוב ביותר בבריטניה. אנו מוכנים לשיא הנוסעים של השנה כבר בחודש פברואר".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הית'רודיוטי פרי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: