אא

אבל כבד בענף המלונאות: משה בובליל, בעלי קלאב הוטל, הלך לעולמו

בובליל - מי שייסד את רשת המלונות המארחת באילת כנסים גדולים של החברות הגדולות במשק - נפטר לאחר מחלה. אלי כהן, נשיא האחדות המלונות ספד: ״משה עשה מעל ומעבר למען המפונים והחיילים. תרם בלי סוף ודאג לכל משפחה ומשפחה״. אייל קשדן, מנכ״ל השטיח המעופף: ״משה בנה אימפריה עסקית בעשר אצבעות״

צילום: שאטרסטוק צילום: שאטרסטוק

משה בובליל, המלונאי הוותיק ובעלי רשת קלאב הוטל, הלך לעולמו בגיל 69.5 לאחר מחלה.

בובליל, איש העסקים, הקים את רשת המלונות יחד עם ניסן חקשורי בשנות ה-80 של המאה הקודמת ובשנת 2011 הפך לבעלים היחיד של הרשת שהפעילה בישראל את מלונות קלאב הוטל אילת וקלאב הוטל טבריה.

מלון קלאב הוטל אילת ידוע ביכולת לארח את כל הכנסים הגדולים, האירועים והנופשונים של החברות הגדולות במשק. בהופעות המתקיימות במלון, מגיעים אלפי אנשים בזכות היכולת שהייתה לבובליל להביא לקלאב הוטל את כל החברות ולתפעל את המקום בהצלחה. 

נשיא האחדות המלונות, אלי כהן, ספד לו: "משה עשה מעל ומעבר למען המפונים והחיילים. תרם בלי סוף. דאג לכל משפחה ומשפחה, כל פנייה אליו לבקשה ועזרה היתה נענית בחיוב. הוא התרגש מכל חייל שאירח. יהי זכרו ברוך״.

אייל קשדן, מנכ"ל חברת השטיח המעופף, שהכיר היטב את בובליל והשניים היו בקשר טוב ספד לו: "משה היה דמות שבנתה אימפריה עסקית בעשר אצבעות. לי אישית, היית חבר ומנטור, יהיה זכרך ברוך".

ההלוויה תתקיים מחר יום רביעי, ה-14.2.24 בשעה 14:00 בבית העלמין נחלת יצחק גבעתיים (בבית העלמין קיימת מצוקת חניה). השבעה תיערך בחוג המשפחה. נא להימנע מביקורי תנחומים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קלאב הוטל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: